54 Reacties

3 weken geleden

Nog geen echo gehad, ben pas 11. Wilde alleen even zeggen super mooie echo, alles is al zo duidelijk te zien🥰

3 weken geleden

Nee nog niet, 2 januari pas. 10 december laatste echo gehad en vind het zo lang wachten! Merk dat ik erg onrustig ervan word dus ik denk dat ik ga vragen of ik volgende week even een extra echo mag 🙈 Wat ziet jouw kleintje er al ‘echt’ uit zeg! Wat ontzettend leuk om te zien

3 weken geleden

Reactie op FraaieKlaver501782

Nee nog niet, 2 januari pas. 10 december laatste echo gehad en vind het zo ...
Nu ben ik ook nog geen 13 weken, ik ben 12+4 vandaag. Maar werd automatisch ingepland. Had vorige week mijn termijnecho. Stond er van te kijken hoe groot het verschil was tussen een week geleden en nu. Bovenste was vorige week. Onderste nu

2 weken geleden

Ik heb helaas slecht nieuws gekregen bij de 13 weken echo. Twee enorme cysten in de onderbuik en een bij de navelstreng. Volgende week krijgen we verder onderzoek. We hopen dat er nog hoop is, maar het ziet er niet goed uit. Echografist had dit nog nooit gezien.

2 weken geleden

Reactie op FraaieKlaver501782

Nee nog niet, 2 januari pas. 10 december laatste echo gehad en vind het zo ...
Ik ook 2 januari! Spannend hoor..

2 weken geleden

Reactie op OplettendeBloem653339

Ik heb helaas slecht nieuws gekregen bij de 13 weken echo. Twee enorme cyst ...
Jeetje wat een rot nieuws! Voor nu heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze nog iets betekenen! 💐

2 weken geleden

En dit viel nog helemaal niet op bij de 11 weken echo?

2 weken geleden

Reactie op kristab88

En dit viel nog helemaal niet op bij de 11 weken echo?
Nee daar zagen we nog niets. Zelfs twee echo’s die week gehad. Beide niets verdachts gezien.

Sterkte. Hopelijk slinken ze snel weer. Had je voor je zwangerschap ook al cysten? De meeste cysten zijn hormoon gevoelig.

2 weken geleden

Nee daar zagen we nog niets. Zelfs twee echo’s die week gehad. Beide niets ...
Och wat een schok zeg.. veel sterkte.. en dat tijdens de kerstdagen
Wij hadden gisteren de 13 weken echo. Echt zo mooi om alles te kunnen zien. De baby maakte het de echoscopiste niet makkelijk want het was veel aan het bewegen. Het was de eerste keer dat het zoveel aan het bewegen was. Alles was goed met de baby. En dat terwijl ik een hg zwangerschap heb.

2 weken geleden

Reactie op FantastischeCactus557986

Sterkte. Hopelijk slinken ze snel weer. Had je voor je zwangerschap ook al ...
Nee nog nooit cysten gehad en ze zitten dus niet bij mij, maar bij de onderbuik van de baby:(

2 weken geleden

Wat verschrikkelijk spannend! Het kan echt zo veel zijn, weet dat er ook veel te verhelpen valt bij kindjes. Wij hebben vorig jaar ook een slechte 13 weken echo gehad met een gekke grote vochtcyste, wat na weken onderzoek een verkeerd gegroeid stukje darm was. Je kan bij mij account kijken als je wil voor de updates van toen of me toevoegen als je er over wil praten. Hang in there🍀🍀

2 weken geleden

Wij hebben 6 januari de 13 weken echo, zijn dan 13+4

Nee nog nooit cysten gehad en ze zitten dus niet bij mij, maar bij de onder ...
Oh nee, dat is spannend zeg. Hopelijk kunnen ze geen kwaad. Is het iets unieks of komt het wel vaker voor dat artsen weten hoe ze er mee om moeten gaan. Ik heb zelf cysten in mijn borsten en helaas ook 1 hele grote van 7cm in mijn rechter eierstok gehad. Die laatste hebben ze leeggezogen met oogsten van mijn eitjes tijdens mijn ivf behandeling maar hij was al weer een beetje gevuld toen ik 7 weken zwanger was.

2 weken geleden

6 januari 13 weken echo dan ben ik 13+3😁
Ik heb 24 december de 13 weken echo gehad! Bizar hoe snel de baby nu groeit! Helaas is de Nub niet goed zichtbaar geweest, dus meteen voor 14 januari een geslachtsbepalende echo ingepland.

vorige week

Wij hebben morgen de 13 weken echo maar ik ben dan al bijna 14 week zwanger, stiekem hoop ik dat we dan het geslacht ook zien. Week later voor de zekerheid geslachtsecho gepland dan ben ik 15 week
Wij hebben vanmiddag de 13 weken echo, wat is het allemaal weer spannend 🥹

Reactie op FantastischeCactus557986

Oh nee, dat is spannend zeg. Hopelijk kunnen ze geen kwaad. Is het iets uni ...
Helaas enorm zeldzaam. Morgen hebben we een groter onderzoek in het ziekenhuis. Maar de vrouw die de 13 weken echo deed zei dat ze dit of zoiets nog nooit gezien had, wat niet echt geruststellend was. Maarja.. voor nu proberen om t hoofd koel te houden en heel erg te hopen dat er nog kans is van herstel/verdwijnen van al die cysten.