17 Reacties

2 dagen geleden

Ik zou dit ook heel graag willen maar die prijzen!!

2 dagen geleden

Ik heb het 1x gehad en 1x was ze helaas te laat (mega snelle bevalling)🤭. Maar dat was door een vriendin van ons die geboortefotograaf is dus ze gaf onze mega korting. Maar ben wel echt blij met de beelden die ik heb van de eerste bevalling 🥹. Als het te duur is kun je altijd in je bevalplan op laten nemen dat je de verloskundige of je partner of kraamzorg (soms zijn die er ter ondersteuning) zo veel mogelijk beelden wil laten maken. Geboortefotografie de budget editie 🤣

2 dagen geleden

Ik heb het bij de eerste gedaan en ben nogsteeds zo blij met die beelden🥹 Nu wil ik het heel graag maar we twijfelen wel echt even vanwege de prijs…

2 dagen geleden

Vorig jaar bevallen van mijn dochter en nog altijd zo blij en dankbaar met deze foto’s! Nu zwanger van de 2e en het eerst waar ik aan dacht was de fotograaf. Meer dan alles waard ❤️

2 dagen geleden

Ik ben zelf fotograaf, doe dit soort dingen als zwangerschap en familie shoots regelmatig en moet zeggen dat ik 1600€ erg schappelijk vind. Ligt natuurlijk aan hoe lang de bevalling duurt, maar ikzelf reken bijv zo’n €500 voor een particuliere shoot van 2 uur. Betekent dat je zo’n 6 uur coverage hebt voor €1600. Plus het feit dat het ongepland gebeurt, soms midden in de nacht, reiskosten, nabewerken, aanleveren, ik vind het erg goedkoop!

gisteren

Bij mij stelde de verloskundige het voor om fotos te maken toen ik met spoed medisch werd. Achteraf heel blij met de fotos. Je ziet echt de emoties. Iets niet wat je met een selfie daarna kunt doen. Ik ben ook blij dat ik mijn man zijn reacties erop kan zien. Tijdens de geboorte was ik echt in een waas/bubbel. (Duurde 28 uur). Fotos zijn alleen van het einde.

gisteren

Voor 1500 euro kun je ook een mooie spiegelreflex camera kopen, dan heb je er de hele jeugd van je kinderen mooie foto's van. En bij de bevalling idd vragen of de vk of iemand het af en toe kan doen daar.

Reactie op kristab88

Voor 1500 euro kun je ook een mooie spiegelreflex camera kopen, dan heb je ...
Spiegelreflexcamera heb ik

Reactie op kristab88

Met deze opmerking doe je alle fotografen een beetje tekort. Het is niet zo gemakkelijk om goede foto’s te maken - je betaalt voor kwaliteit.

gisteren

Reactie op growingakiwi💖

Met deze opmerking doe je alle fotografen een beetje tekort. Het is niet zo ...
Nee dat is totaal niet wat ik zeg. Het is gewoon een afweging, wil je een keer een hele mooie fotoshoot of wil je de gelegenheid om zelf mooiere foto's te maken dan met je telefoon. Uiteraard zijn die niet hetzelfde als van een fotograaf maar het kan wel meewegen in je keuze.

gisteren

Reactie op growingakiwi💖

Met deze opmerking doe je alle fotografen een beetje tekort. Het is niet zo ...
Dit is absoluut waar! De foto's die mijn vriendin gemaakt heeft als geboortefotograaf zijn goud waard en onvervangbaar ❤️. En er zit ook veel werk, lastige uren en veel flexibiliteit in van de fotograaf. Maar ik denk dat het niet zo zeer gaat om dat de prijs-kwaliteit verhouding scheef ligt met 1600euro. Ik denk dat het er hier om gaat dat 1600euro niet voor iedereen makkelijk betaalbaar is 🥰.

gisteren

Welke geboorte fotograaf heb je gevonden voor 1600? 🫣

Reactie op eliz123

Welke geboorte fotograaf heb je gevonden voor 1600? 🫣
Dat was haar goedkoopste pakket hoor

gisteren

Reactie op Charissa Van Lenten

Dat was haar goedkoopste pakket hoor
Jaa, ik vraag welke dat is? Degene die ik heb gevonden zijn zelfs met goedkoopste pakkeet duurder vandaar

gisteren

Reactie op kristab88

Foto’s maken met een spiegelreflexcamera is echt iets wat je moet leren. Op de automatische stand krijg je echt geen mooie foto’s en binnen foto’s maken is echt een kunst apart. Sowieso is fotograferen met zo’n camera echt een vak apart. Ik fotografeer privé nu een aantal jaar en kan er inmiddels aardig mee uit de voeten, maar de eerste maanden/jaren ben je echt alleen maar aan het leren. Het is veel geld, maar zo’n fotografe is er urenlang bij. Vervolgens zit ze ook nog urenlang foto’s te bewerken.

gisteren

Reactie op Eline617

Foto’s maken met een spiegelreflexcamera is echt iets wat je moet leren. O ...
Nogmaals, ik zeg niet dat je dezelfde foto's krijgt als van een fotograaf, maar zo'n camera heb je wel jarenlang bij elke hoogtepunt van je kind plezier van en je kunt je geld maar 1x uitgeven. Dus gewoon ter overweging.
Ik overweeg deze keer wel een geboortefotograaf. Van de eerste heb ik wel foto's van de keizersnede, die zijn gemaakt door iemand van de verpleging met mijn telefoon (of die van mijn man). Zijn niet de beste foto's maar leggen de geboorte wel vast. Omdat we nu waarschijnlijk een geplande keizersnede krijgen en ik ook denk aan een moeder geassisteerde lijkt het me wel mooi om vast te leggen. Voordeel van geplande keizersnede is dan weer dat de tarieven van de geboortefotograaf ook lager zijn want ze hoeven niet stand-by te staan, dat scheelt in de prijs. 😅 Ik denk dat ik voor mijn verjaardag men vraag ipv cadeau om een bijdrage voor de foto's 🙃