17 Reacties

2 dagen geleden

Ik zou dit ook heel graag willen maar die prijzen!!

2 dagen geleden

Ik heb het 1x gehad en 1x was ze helaas te laat (mega snelle bevalling)🤭. Maar dat was door een vriendin van ons die geboortefotograaf is dus ze gaf onze mega korting. Maar ben wel echt blij met de beelden die ik heb van de eerste bevalling 🥹. Als het te duur is kun je altijd in je bevalplan op laten nemen dat je de verloskundige of je partner of kraamzorg (soms zijn die er ter ondersteuning) zo veel mogelijk beelden wil laten maken. Geboortefotografie de budget editie 🤣

2 dagen geleden

Ik heb het bij de eerste gedaan en ben nogsteeds zo blij met die beelden🥹 Nu wil ik het heel graag maar we twijfelen wel echt even vanwege de prijs…

2 dagen geleden

Vorig jaar bevallen van mijn dochter en nog altijd zo blij en dankbaar met deze foto’s! Nu zwanger van de 2e en het eerst waar ik aan dacht was de fotograaf. Meer dan alles waard ❤️

2 dagen geleden

Ik ben zelf fotograaf, doe dit soort dingen als zwangerschap en familie shoots regelmatig en moet zeggen dat ik 1600€ erg schappelijk vind. Ligt natuurlijk aan hoe lang de bevalling duurt, maar ikzelf reken bijv zo’n €500 voor een particuliere shoot van 2 uur. Betekent dat je zo’n 6 uur coverage hebt voor €1600. Plus het feit dat het ongepland gebeurt, soms midden in de nacht, reiskosten, nabewerken, aanleveren, ik vind het erg goedkoop!

gisteren

Bij mij stelde de verloskundige het voor om fotos te maken toen ik met spoed medisch werd. Achteraf heel blij met de fotos. Je ziet echt de emoties. Iets niet wat je met een selfie daarna kunt doen. Ik ben ook blij dat ik mijn man zijn reacties erop kan zien. Tijdens de geboorte was ik echt in een waas/bubbel. (Duurde 28 uur). Fotos zijn alleen van het einde.

gisteren

Voor 1500 euro kun je ook een mooie spiegelreflex camera kopen, dan heb je er de hele jeugd van je kinderen mooie foto's van. En bij de bevalling idd vragen of de vk of iemand het af en toe kan doen daar.