17 Reacties
2 dagen geleden
Ik ook al bijna 2 kilo en op 9.4. Word er eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig van 🥲
2 dagen geleden
Ik weeg niet 😆. Vorige zwangerschap ook niet gedaan. In het begin wel, maar het gaf me onnodig stress. Uiteindelijk woog ik een week na de bevalling 4 kilo minder dan bij de start. Veel zal ik dus niet aangekomen zijn.
Ik eet gezond en wil zo lang mogelijk blijven sporten. In het weekend gun ik mezelf dan meer lekkers. Zo moet het dan wel goed komen, net als de vorige keer 😄
2 dagen geleden
Hier 10+2 en 4kg eraf door weinig eetlust en misselijkheid. Ik ga er vanuit dat die kg's nog wel komen, maar probeer me daar zo min mogelijk op te focussen omdat het anders een obsessie kan worden
2 dagen geleden
Hoi, hier even een geruststellend berichtje. Ik maakte mezelf in de eerste weken van mijn zwangerschap ook helemaal gek met de kilo’s. Uiteindelijk ben ik 15 kilo aangekomen. 3 maanden na de bevalling was het allemaal weg, zonder dat ik er moeite voor had gedaan. Op de een of andere manier boeide het me ook niet na de bevalling, ik was trots op mijn lichaam dat het een mensje had gecreëerd en na de bevalling zag ik mijn lichaam ook als iets dat net een baby op de wereld had gezet dus maakte me die kilo’s ineens ook niets meer uit.
Mijn eerste weken gingen ook heel hard, en daarna kwam ik ineens nauwelijks meer aan tot de laatste weken. Allebei stond los van hoe mijn lichaam zich ontwikkelde; ik kreeg een enorme buik maar kwam in gewicht nauwelijks aan.
Maak je niet te druk en ben niet te streng voor jezelf. Straks lekker stukjes gaan wandelen met de kleine en alles komt goed!
2 dagen geleden
Reactie op KSammyjo
Vandaag 9 weken en 2.5 kg al aangekomen.. vind dat wel spannend maar heb zo ...
Hier ook!! Vandaag 8+2 en al 2.5 kilo aangekomen 🫠. Ik vind het ook spannend, maar bij mijn moeder ging het ook zo: eerste weken 6 kilo aangekomen en uiteindelijk amper meer - kort na de bevalling zelfs 2 kilo afgevallen. Ik laat t dus maar gebeuren 🤭
gisteren
Ik ben nu 6 weken zwanger en 2kg afgevallen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal maar 3kg aangekomen. (Eerst 8kg eraf door het vele spugen en toen 11 erbij na starten van medicatie) ik ben benieuwd hoeveel het dit keer gaat zijn🙃
13 uur geleden
Ik snap je gevoel! Ik ben in mijn eerste zwangerschap 25 kilo aangekomen terwijl ik in de sport werk en op mijn eten let. Een week na mijn bevalling was ik al 15 kg kwijt en de rest binnen een 4 maanden. Toch ben ik ook weer bang om zoveel aan te komen maar het komt echt allemaal goed. 💪🙌