24 Reacties
4 dagen geleden
Wij hebben nu een easywalker Harvey 5 premium voor onze oudste, hele fijne kinderwagen maar kleine boodschappenmand dus ik wil mogelijk toch een andere omdat ik altijd lopend weekboodschappen doe.
Verder zou ik die kinderwagen zeker aanraden.
Dingen om op te letten:
- hoe vind je m rijden
- hoogte duwstang
- hoeveel bergruimte wil je
- wil je m kunnen ombouwen naar duo
- hoe groot is ie ingeklapt en past dat in de auto
- kan de zitting helemaal plat
- grootte zonnekap
4 dagen geleden
Kijk voor een op marktplaats! Even goed en vaak veel goedkoper.
Hen zelf een joolz geo en heel erg tevreden mee, stevige kinderwagen waar je op verschillende ondergronden goed weg komt. Zou vooral kijken wat je verwacht van een kinderwagen, ga je veel wandelen? Waar ga je wandelen? Ben je lang of juist kleiner etc.
4 dagen geleden
Wij zijn inderdaad ook voor een Jooz Geo 3 gaan. Vooral omdat mijn man over de 2m is en deze duwstang goed hoog kan en het wiegje zit vrij hoog op de basis, dus dat maakt het voor hem wat makkelijker en voor mij (1,63m) nogsteeds helemaal prima. Oerdegelijke kinderwagen, maar nieuw best wel aan de prijs. Zoals eerder gezegd; kijk op marktplaats.
Probeer bijvoorbeeld babypark eens om te oriënteren. Daar heb je ook een oefen parcours en kan je mega veel soorten even voelen, zien en proberen
4 dagen geleden
Eerste kindje en hebben alles van de maxi cosi. Hele set, bak, maxi Cosi, iso fix, zitje enzo.
We zijn groot dus daarom deze gekozen, is wat robuuster.
Bij de set, hebben we bijpassend reistas en nog een winterset erbij, de zelfde kleur.
4 dagen geleden
Wij hebben een kinderwagen van Qute, het huismerk van Babydump.
Zijn naar de winkel gegaan en daar laten informeren en meerdere wagens geprobeerd. Uiteindelijk een top 3 (bugaboo, joolz en de Qute). Aangezien het verschil in prijs aanzienlijk was, zijn we voor de Qute gegaan. Nu 1,5 jaar in gebruik en geen spijt van gehad en juist blij dat we geen mega dure wagen hebben gekocht.
Zou er bij je keuze sowieso rekening mee houden dat je een grote zonnekap hebt.
4 dagen geleden
Reactie op DdGL90
Wij hebben een kinderwagen van Qute, het huismerk van Babydump.
Zijn naar ...
De zonnekap helemaal dicht doen in de zomer is juist gevaarlijk zeiden ze bij ons. De temperatuur in de kinderwagen loopt dat mega snel op. Ze adviseerden ons juist de kap naar beneden en een parasolletje erboven. Dan kan het in ieder geval wat doorwaaien
4 dagen geleden
Voor de eerste hadden we een gehele set van Cybex. Dus maxicosi, isofix 3 in 1 kinderwagen en nog heel veel andere leuke dingen erbij gekregen. Heel mooi en leuk allemaal maar eerlijk? Ik vond die kinderwagen zo onhandig.. was te groot en nam heel veel plek in beslag. Kinderwagen zelf is heel zwaar en paste amper in de auto omdat ie niet volledig inklapbaar was vergeleken met andere merken.
Uiteindelijk hebben we die verkocht en zijn we voor een yoyo gegaan van t merk Stokke. Zo veel makkelijker, ook veel lichter en neemt niet veel ruimte in beslag.
4 dagen geleden
Reactie op MamaAnoukZ
De zonnekap helemaal dicht doen in de zomer is juist gevaarlijk zeiden ze b ...
Grote zonnekap zou ik wel aanraden, dekje eraf en ventilatie dingen open.
Niet op t heetst van de dag naar buiten.
Let op met winkelen, in winkels is vaak airco dit kan de schakel naar het warme buiten te groot maken waardoor je baby een soort flauw kan vallen.. Dus wel een dekentje mee als je gaat winkelen 🙃
4 dagen geleden
Wij hebben de Dubatti gekocht bij ons eerste kindje. Ziet er leuk uit, maar de kwaliteit is niet goed. Ik zou deze dus niet aanraden.
4 dagen geleden
Reactie op MamaAnoukZ
De zonnekap helemaal dicht doen in de zomer is juist gevaarlijk zeiden ze b ...
Ik heb het ook niet over dicht doen😉. Maar door een grote zonnekap schijnt de zon er niet in. Er zijn genoeg wagens die een grote zonnekap hebben. En de wagen die wij hebben kan aan de zijkant open geritst worden voor ventilatie als het echt heel warm is. En dat kan ook bij meerdere wagens.
3 dagen geleden
Ja vooral uitproberen! Wij hebben de uppababy vista gekozen omdat die in onze ogen het makkelijkste reed, soepel en ook met 1 hand te besturen. Daarnaast was voor ons de grote boodschappenmand en de mogelijkheid tot uitbreiden ook belangrijk. Hebben hem nu 1,5 jaar in gebruik en geen gebreken, nog steeds heel blij met de keuze van toen
3 dagen geleden
Reactie op Kirred
Wij zijn gegaan voor de bugaboo fox 5 renuw.
Wij twijfelen over deze. Wat is je ervaring ermee? (Ik kan even niet opmaken uit je bericht of je hem nog gaat gebruiken of ook al gebruikt hebt ;-))
3 dagen geleden
Ik heb een easywalker harvey 3 nog steeds heel blij mee. Maar geen 3 in 1.
Mijn zusje had de complete set van nuna, maar die vond ze niet fijn, vergeleken met mijn easywalker was het echt een vrachtwagen, niet wendbaar heel groot en lomp.
Kinderwagen is echt een persoonlijk iets, zou naar babypark gaan en er een aantal proberen, ook merken die je eerder niet kende. Ik wilde namelijk eerst de joolz, maar ook die vond ik na het proberen lomper dan de easywalker.
Succes met de zoektocht!
3 dagen geleden
Reactie op miLa25
Ja vooral uitproberen! Wij hebben de uppababy vista gekozen omdat die in on ...
Deze heb ik ook en ben ik super blij mee nog steeds!
3 dagen geleden
Wij hebben voor onze eerste een dubatti two gekocht met daarbij een autostoel en maxicosi van Brittax in hetzelfde design. Prachtige en stevige wagen, 1300 euro. Maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Hij is echt heel stevig en het design mooi, alles is wasbaar. Maar hij is groot en in onze Citroen C3 (een gemiddelde auto) paste het onderstel en de zitting niet samen in de kofferbak. Ook kun je hem niet ombouwen tot dubbele wagen. We hadden gedacht om hem ook voor de tweede te gebruiken, maar onze zoon is dan 2j3m, dus heeft wel nog af en toe een buggy nodig, daar hebben we niet aan gedacht toen. Nu krijgen we een tweeling en is hij dus sowieso overbodig en hebben we een bugaboo via marktplaats gekocht. Het is een top wagen als je een wat grotere auto hebt en het leeftijdsverschil tussen je kindsjes wat groter laat. Dan raad ik hem echt aan. Maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Overigens verkoop ik nu wel de hele set, dus mocht iemand na dit verhaal toch interesse hebben 😂😂