9 Reacties
13 uur geleden
Oh ik voel je.. 100% ik ben kapot! Zo voelde ik me echt niet bij mn andwre zwangerschap. En k voel me zo ongelukkig dat ik me zo voel! Ik wil me blij en happy voelen. Ipv de hele dag kots misselijk 🥺
13 uur geleden
Herkenbaar! De vermoeidheid geef ik me vooral aan over, hoe moeilijk ik dat ook vind, mn partner helpt me hier gelukkig heel erg in. En wat eten betreft, eet ik gedurende de dag steeds kleine beetjes! Soms betekend dat ook in 2 etappes avond eten 1x een half bord gewoon een uur of 6 en die daarna een uurtje voor ik ga slapen (soms is dat een beetje avond eten de andere keer een broodje avocado met ei o.i.d.). Dan word ik over de nacht ook minder misselijk of wakker met honger omdat er wel iets in mn maag zit.
13 uur geleden
Ik ben gestopt met werken zodra we er achter kwamen dat ik zwanger was, niks dan respect voor alle vrouwen die nog (fulltime) werken! Geen idee hoe jullie het volhouden.. en geen tips, alleen maar bewondering voor jullie 💖
13 uur geleden
Reactie op Chynayra
Inderdaad, we hebben echt even te verduren. Maar deze maand helpt niet echt ...
8+1 vandaag, en mn vriend zei al als het nu al zo extreem is, dan hoe ik mn hart vast voor de rest van de weken🙈 heb medicijnen gekregen, maar er waren nog maar 7 pilletjes op voorraad. En moet morgen werken dus wil die voor dan bewaren. Niet dat ze super helpen en word er nog vermoeider van..
13 uur geleden
Reactie op growingakiwi💖
Ik ben gestopt met werken zodra we er achter kwamen dat ik zwanger was, nik ...
Heel lief van je🤗. Nu je niet werk kan je het tenminste rustig aan doen. Dat is het belangrijkste. Ik vind ook wel dat ze meer rekening moeten gaan houden met vrouwen die zwanger zijn (vooral in hun 1ste trimester)😫😫
13 uur geleden
Reactie op Chynayra
Heel lief van je🤗. Nu je niet werk kan je het tenminste rustig aan doen. D ...
Ja! Ik vind dat sowieso met (zware) menstruaties hetzelfde. Maar een eerste trimester is een battlefield, elke vrouw zou een soort verlof moeten kunnen krijgen - al is het maar een uur extra pauze per dag ofzo, of een dag minder werken per week. It’s a man’s world.. 🤷🏽♀️
12 uur geleden
Reactie op growingakiwi💖
Ja! Ik vind dat sowieso met (zware) menstruaties hetzelfde. Maar een eerste ...
Je hebt recht op extra pauzes tijdens je werkdag, 1/8e van je werk uren. Nou is dat natuurlijk ook niet alles, maar it's something 🤷🏻♀️