Hi. Ik heb een onregelmatige cyclus en ben op 12 november erachter gekomen dat ik zwanger ben. Op 3 december echo gehad en er was een bloed uitstorting te zien. Volgens de verloskundige kan het eindigen in een miskraam. Vanaf gister middag tijdens het afvegen bloed gezien met piepkleine stolsels. Vanmorgen eeen grote stolsel verloren met bloed. Verloskundige opgebeld en die zegt dat het een hematoom kan zien. Ik heb drie maandje geleden een miskraam gehad en ik ben zo bang. Iemand ervaring met hematoom?
Ach lieverd ik heb ook zoiets gehad helaas toch een miskraam gehad met bloedverlies en stolsels heb je een echo gehad om hiervan zeker te zijn..ik hoop het niet voor je maar dat kan wel meer zekerheid geven ik ben er nog steeds kapot van ik was 6 weken 3 dagen 😞😞 mijn verloskundige zei precies het zelfde tegen mij knuffels voor jou ❤️❤️
Ik heb precies hetzelfde gehad rond 6 weken. Bij mij was het de bloeduitstorting die los kwam. De baby zit er nog en doet het nog steeds goed gelukkig! Maar dat kan natuurlijk in iedere situatie anders zijn, dus geen garantie helaas. Ik duim voor je!
Had je ook buikkrampen. Ik heb nu echt nu hevige krampen
Nee dat had ik niet. Buikkrampen zijn heel eerlijk gezegd geen goed voorteken 🥺. Maar ik zou om een echo vragen. Ik mocht die zelfde dag komen om stress weg te nemen