4 Reacties

vorige maand

Kan je niet eerst aan je broer vertellen zodat hij het voorzichtig tegen zijn vrouw/vriendin kan zeggen. Misschien dat het voor jou fijner is maar ook voor haar een minder klap. Dan zit ze wat meer in haar eigen bubbel. Ik zelf zou het zo gedaan hebben. Als dit mijn situatie was. Dan had ik het tegen mijn broertje gezegd mannen kunnen vaak wat rustiger zijn en nadenken en die zou het dan beter kunnen overbrengen naar zijn partner. Maar goed iedereen is daar anders is. Als ik nu een miskraam krijg en mijn schoonzus zou zwanger zijn ben ik wel nuchter genoeg om te denken dat het leven nou eenmaal zo is. Zou super blij zijn voor haar.

vorige maand

Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad, maar dan andersom. Ik had die week een miskraam en mijn schoonzus vertelde die week ook dat ze zwanger was. We hebben het er samen gewoon even goed over gehad. Ik was blij voor haar, maar mijn verdriet mocht er ook zijn. En dat ging over wat ik verloren was, niet over dat zij zwanger was. Dat naar elkaar uitspreken heeft mij wel erg geholpen en daardoor kon ik ook super blij zijn voor hen! En dat maakte het voor haar ook minder beladen richting ons toe.

vorige maand

Bedankt voor jullie reacties! Misschien maak ik het zelf ook wel veel groter dan dat het is.. ik denk inderdaad dat ik er eens met haar over moet praten. Ze weet al wel dat ik in verwachting ben maar toch merk ik dat ik het lastig vind om er met haar uitgebreid over te praten omdat zij dit heeft mee gemaakt. Ik denk dat ik teveel invul voor haar. Bedankt dames, ik ga er eens met haar over praten 馃槉

2 dagen geleden

Topic gesloten op verzoek van TS