4 Reacties

16 uur geleden

Klopt het wel dat je 6,4 week zwanger bent? Als je op 14 okt al positief testte? Ik testte op 10 nov positief en met nu 7,1 week. Maar om te reageren op je topic, bij m’n 1e was ik ook ongepland zwanger geraakt. Na veel gesprekken met toen mn vriend (nu man) hebben we ervoor gekozen het wel te houden. En we zijn zo enorm blij met ons keus. Nu weten wij ook niet hoe ons leven zou zijn als we een andere keuze hadden gemaakt. Op dat moment hadden wij geen huis, geen vast inkomen en nu is ons dochtertje 1 jaar en hebben we een koophuis en beide een vast contract. We zijn nu beide 22 jaar. Dus als je echt iets wilt dan lukt het! Maar nogmaals niemand kan deze keuze voor je maken. Je bent bang voor veranderingen in je lichaam. Ik zelf ben m’n hele zwangerschap 5 kilo aangekomen en na mn bevalling was ik al direct op mn oude gewicht. Ik was ook heel bang voor een miskraam… dat gaat helaas niet weg en een bevalling verloopt altijd anders dan je zelf wilt, maar als jij en je kindje er goed uitkomen dan heb je het fantastisch gedaan❤️ hopelijk kom je er uit zo

16 uur geleden

Reactie op 210472

Klopt het wel dat je 6,4 week zwanger bent? Als je op 14 okt al positief te ...
Moet inderdaad 14 november zijn! Wij hebben ook besloten om het te houden, maar nu ik mezelf ook ziek, zwak en misselijk voel maakt het wel lastig om blij/gelukkig te zijn. Dankjewel voor je berichtje!

13 uur geleden

Reactie op Bloempje99..

Moet inderdaad 14 november zijn! Wij hebben ook besloten om het te houden, ...
Ah ja snap ik heel goed.. dat is ook vervelend als je je zo zwak voelt! Hopelijk gaat dat snel over en kan je volop genieten
Ik ben ook onverwachts zwanger geraakt bij mijn 1e dochter, ik herken je gevoel. Je gaat ondanks de knoop doorgehakt te hebben toch aan alles twijfelen. En omdat het niet gepland was, vraag je je af of je je anders/blijer had gevoelt als het wel een bewuste keuze was. Maar dolgelukkig met mijn dochter. Je gaat je na de eerste 12 weken zwagerschap vast beter voelen ❤️