327 Reacties
3 weken geleden
Ik heb vrijdag geprikt en vanochtend de uitslag gekregen! Hopelijk krijg je het nog snel! Ik heb geprobeerd er niet teveel mee bezig te zijn maar drukke werkweek gehad dus ook niet mega veel tijd om erover te denken. Mijn uitslag was trouwens goed!! Succes nog even!
3 weken geleden
Reactie op Lavendel153
Ik heb vrijdag geprikt en vanochtend de uitslag gekregen! Hopelijk krijg je ...
Ik heb ook vorige week vrijdag geprikt toevallig! Hoop dat ik morgen de uitslag krijg… het blijft spannend heel de dag door zit je onbewust er mee 🤭.. weet je toevallig waar t was toegestuurd?
3 weken geleden
Ik had vorige week woensdag geprikt en vanochtend een goede uitslag gekregen! Duurde bij mij dus 8 kalenderdagen. Ik heb in de Flevopolder bloed laten prikken maar weet niet waarnaartoe t is gestuurd.
3 weken geleden
Maak je geen zorgen als het langer duurt
Bij mij duurde het ook twaalf
Werkdagen en uitslag was goed
Ik leef met je mee succes
3 weken geleden
Ik ben vorige week donderdag geprikt, had gisteren (donderdag) de uitslag. Precies 1 week later, oftewel 5 werkdagen
3 weken geleden
Ik heb ook vorige week vrijdag geprikt toevallig! Hoop dat ik morgen de uit ...
Ja dat is ook zo hoor! Het is makkelijk gezegd. Komt toch in je hoofd voorbij steeds. Ik denk dat dat van mij naar Maastricht ging.
3 weken geleden
Reactie op Lavendel153
Ja dat is ook zo hoor! Het is makkelijk gezegd. Komt toch in je hoofd voorb ...
Inderdaad al zoek je afleiding blijft maar ergens in je hoofd steeds zitten.. maar komt goed hopelijk!
3 weken geleden
Reactie op XKyraS
Hoi! Ik heb zelf ook afgelopen vrijdagochtend geprikt en ook nog geen uitsl ...
Spannend! Ja inderdaad hoop dat we vandaag een goede uitslag mogen krijgen.
3 weken geleden
Hier maandag geprikt en vannacht echt meerdere keren wakker geschrokken en meteen daaraan gedacht. Bij mn zoontje was die test er nog niet en heb ik er helemaal niet aan gedacht dat er iets mis zou kunnen zijn.. echt irritant dit eigenlijk 😅
3 weken geleden
Reactie op Hannah1987
Hier maandag geprikt en vannacht echt meerdere keren wakker geschrokken en ...
Indd het is heel spannend!
3 weken geleden
Trouwens dames kan je de uitslag ook op zwangerenportaal zien voordat je de mail krijgt van de verloskundige? En weet iemand toevallig of je ook weekend uitslag kan krijgen?
3 weken geleden
Trouwens dames kan je de uitslag ook op zwangerenportaal zien voordat je de ...
Welk portaal is dat?
3 weken geleden
Ik heb maandag die NIPT gedaan en vandaag een goede uitslag ontvangen 🥰
3 weken geleden
Trouwens dames kan je de uitslag ook op zwangerenportaal zien voordat je de ...
Ik kon ze uitslag vorige keer zien via een portaal, ik kreeg toen een mail en een uur later werd ik gebeld door de verloskundige met goed nieuws. Een vriendin van mij kreeg de uitslag op een zondag. Dus dat is ook mogelijk ;)
Ik heb zelf vanmorgen geprikt, ben heel benieuwd wanneer de uitslag volgt zo met de feestdagen.🍀
3 weken geleden
Ik heb vorige week donderdag geprikt en gister een goede uitslag ontvangen 🎉
3 weken geleden
Reactie op XKyraS
Zojuist gebeld met goede uitslag🥰🎉
Super blij voor je!