6 Reacties
17 uur geleden
Hier ook veel pasta, en een simpel stukje vlees met gebakken aardappeltjes krijg ik ook nog wel weg.
15 uur geleden
Oh herken dit zo erg, krijg overal kotsneigingen van 🤣🤣 hier probeer ik maar in 'blend food' termen te denken. Alles waar amper smaak aan zit, geel of wit is gaat 9 vd 10x goed. Boterham met kaas en komkommer en mandarijnen zijn momenteel favoriet, maar avondeten is echt een andere uitdaging. Dacht vd week dat ratatouille wellicht een goede optie was, dus dat besteld bij de Picnic, moet er nu niet aan denken om het klaar te maken voor vanavond 🤣🤣
14 uur geleden
Ik kan wel eten maar niet koken sta al te spugen als ik een boterham smeer. Maar als iemand anders kookt en ik aan mag schuiven is er niets aan de hand.
12 uur geleden
Same 🤣 waar ik normaal echt van kruiden houd, hoef ik het nu even niet. Hier ook graag pasta (vooral met tomaat), lasagne, broodje gezond, aardappeltjes uit de oven met groenten, laatst gebakken rijst met groenten en alleen sojasaus erdoorheen, tomatensoep, en soms ook gewoon een paar boterhammen. Het is maar even zo.
6 uur geleden
Zelfgemaakte groente soepen, klassieke AVG, groente en kaasomelet, stamppot? Ik houd zelf ontzettend van spicy en gekruid eten maar zodra ik zwanger ben val ik terug op saaie oerhollandse maaltijden🤗