125 Reacties

Ahh spannend, nog maar een paar nachtjes wachten dus! Wij hebben de vitaliteitsecho 1 dec. Het is onze eerste zwangerschap, en ik was me er niet van bewust dat je echo’s kunt bijkopen! Ik haal nu vooral afleiding uit Black friday deals voor de kleine haha. Hebben jullie nog leuke dingen gescoord?
Nog 2 weken! Wij hebben 11 december de eerste echo en vinden het ook erg spannend. Dit is mijnneerdt zwangerschap en ben dan 8 weken, ben zo benieuwd!!

vorige week

Hier 3 dec de eerste echo en intake. Ben dan ergens tussen de 7+3 en 7+5. De tijd kruipt inderdaad echt. De eerste 1.5 week viel het wel mee maar hoe dichter bij het komt hoe langzamer de tijd lijkt te gaan.

vorige week

Ik vind het ook zo spannend hoop echt dat alles goed gaat. Voor mij gaan de dagen nu wel snel voorbij zeker met de kleine er nog bij. 3 december om 16:15 eerste echo ik ben dan als het goed is 8 weken en 2 dagen kan niet wachten..

vorige week

Reactie op AvontuurlijkeTuimelaar581449

Ahh spannend, nog maar een paar nachtjes wachten dus! Wij hebben de vitalit ...
Aah! Ja herkenbaar. Ik zit ook hele tijd al te bedenken of ik wat deals ga inslaan, maar vind het ergens ook zo eng omdat ik niet weet of het goed zit. Internetten is de vriend en vijand op dit moment. Lees zoveel nare verhalen

vorige week

Voor mij is dit allemaal de eerste keer. Eerste keer zwanger, eerste keer een test gedaan (en meteen positief🥳). Het is dus allemaal heel spannend hihi. Ik ben nu 5+1 weken en ik mag nog 3 weken wachten tot de eerste echo. Ik ben dan 8 weken. Vanmorgen dan ook nog maar een keer voor de lol een zwangerschapstest gedaan, want die had ik nog over en was alweer 1 week gelden😛 toch fijn om weer bevestiging te krijgen.

vorige week

Reactie op Libeeel

Voor mij is dit allemaal de eerste keer. Eerste keer zwanger, eerste keer e ...
Gefeliciteerd! Dan schelen we een paar dagen!

vorige week

Reactie op IDM202226

Gefeliciteerd! Dan schelen we een paar dagen!
Dankjewel, jij ook.🥰 ja inderdaad, wanneer is jouw Uitgerekende datum? Voor mij 30 juli

vorige week

Eindelijk komt het dichterbij, woensdag 3 december de eerste echo! Ik ben dan 7+2 volgens m’n EDLM, ik denk alleen dat m’n eisprong later is geweest en dat ik pas 6+3 ben ofzo. We gaan het zien! De week erna heb ik een echo in het ziekenhuis. Wel leuk, twee zo snel achter elkaar 🥺

vorige week

Reactie op KattenGeluk13

Eindelijk komt het dichterbij, woensdag 3 december de eerste echo! Ik ben d ...
Ah, hier 2 december de echo maar wel precies hetzelfde verhaal. Eisprong was vrij laat die maand. We gaan het zien!

vorige week

Reactie op Libeeel

Dankjewel, jij ook.🥰 ja inderdaad, wanneer is jouw Uitgerekende datum? Voo ...
Hi! Dankje! Ja die van mij kan variëren van 29 juli t/m 31 dus even afwachten.

vorige week

Nou wat leuk allemaal zo snel de echo volgende week. Nu het weekend doorkomen. Liefst ga ik 3 dagen lang slapen..

vorige week

Vreselijk hè, die tijd die zo lang lijkt te duren.. ik had eerst 11 december mijn eerste echo. Maar deze heb ik late vervroegen naar 4 december, zo spannend 🍀
16 december eerste echo, dan 7+5. Duuuuuurt lang haha

vorige week

4 December is mijn eerste echt en ik vindt het spannender dat bij mijn eerste zwangerschap. Bij mijn eerste echo zal ik rond 8 weken zijn. Echter denk ik wel dat ik officieel op 7+1 zit. Meer mensen die het meer spannender vinden dan bij hun eerste keer?

vorige week

Hier 9 december pas de eerste echo. En ik heb meerdere keren per dag zoveel krampen dat ik soms echt denk: gaat dit wel goed 🙄. Maar goed, geen bloedverlies, dus we blijven positief!

vorige week

Reactie op R.maris

4 December is mijn eerste echt en ik vindt het spannender dat bij mijn eers ...
Ja, ik vind deze keer zelfs nog spannender dan 1e en 2e keer. Elke minuut wachten wordt is te veel denk ik soms, maat probeer de tijd maar te verzachten dat het ook een minuut is dat de kleine groeit

vorige week

Reactie op IDM202226

Ja, ik vind deze keer zelfs nog spannender dan 1e en 2e keer. Elke minuut w ...
Ja, gek eigenlijk. Je hebt alles al meegemaakt maar het is soort van spannender dan eerst. Soms is het onbekende denk minder spannend dan wat je te wachten staat. Ik denk elke keer, “even vol houden het is bijna 4 december.” 🥹 Ik denk zodra ik een kloppend hartje zie ook wat meer rust heb. Terwijl ik geen slechte ervaringen heb meegemaakt.

vorige week

Ha wat leuk om te lezen dat veel mensen 3-12 de eerste echo hebben, ik sluit me aan haha. Volgende week woensdag om 9:00 de eerste echo en denk dat ik dan net iets over de 6 weken ben, maar door onregelmatige cyclus is en blijft het een beetje gissen! Ik vind het dus ook veeeeeel spannender dan bij de eerste gek genoeg 🙈

vorige week

Reactie op Herfstblaadje444

Ha wat leuk om te lezen dat veel mensen 3-12 de eerste echo hebben, ik slui ...
Raar is dat hè, bij de eerste laat je veel op je afkomen met we gaat het wel zien. Nu weet je gewoon waar ze naar kijken en dat je meer gefocust bent met dan weet je meer ofzo. Ik ben echt heel erg gefocust nu met dan weet ik dat het hartje klopt dat alles op dat moment goed is.