12 Reacties

Ik heb dit ook... zo irritant, vooral nog in combinatie met een verkoudheid dan lukt het echt niet om ze te helen..
Mijn life saver; lanoline crème of te wel tepelkloven crème!

6 uur geleden

Ja heel erg, en handen ook heel droog. Ik heb het idee dat smeren het bij mijn lippen alleen maar erger maakt. Voor mijn handen gebruik ik klovenzalf.

6 uur geleden

Jaaaaa! Verschrikkelijk 😩

6 uur geleden

Reactie op GekwalificeerdeWolf961872

Ik heb dit ook... zo irritant, vooral nog in combinatie met een verkoudheid ...
Ja dat vooral 😮‍💨😩

6 uur geleden

Reactie op BriljanteEiland172994

Mijn life saver; lanoline crème of te wel tepelkloven crème!
Oh, heel erg bedankt

6 uur geleden

Ja echt zo irritant! Ik gebruik de lipbalsem van burt's bees met menthol, superfijn

Reactie op lindsey0321

Oh, heel erg bedankt
Geleerd tijdens mn afstudeer stage op de kraamafdeling. Het klinkt echt als iets debiels, maar het werkt echt super. Ik vind het wel altijd nog vetter als vaseline dus niet te dik maar wel regelmatig smeren! En dan heb je het maar alvast in huis mocht je borstvoeding gaan geven hahaha ;)
Ik gebruikte jaren lang de hennep lippenbalsem van The Body Shop, maar deze formule is veranderd en werkt niet meer. Nu gebruik ik Laneige Lip Sleeping Mask. Als ik hiervan twee nachten een hele dikke laag op smeer zijn mijn lippen weer zacht.

5 uur geleden

Geleerd tijdens mn afstudeer stage op de kraamafdeling. Het klinkt echt als ...
Bedankt voor de tip! Ja idd dat is sws handig ipv alles op het laatst halen

Geleerd tijdens mn afstudeer stage op de kraamafdeling. Het klinkt echt als ...
Ik heb het ook al in huis, maar ik vind het echt heel vervelend om daarna weer van je vingers af te krijgen 😂 je moet het namelijk wel even zacht wrijven met je vingers dus daar ontkom je niet echt aan. Ik heb sinds een maand of 2 een miniblikje vaseline op het nachtkastje en een o’keeffe’s cherry lip repair stick voor onderweg in mijn tas. Merk wel verbetering door de dag heen te opzichte van ervoor.
Gewoon honing balsem van de kruidvat kun je ook online kopen . Ik ben dol op lipbalsem en ik smeer het vaker op een dag in of een labello stift werkt ook vaseline doe ik amper .