14 Reacties
3 dagen geleden
Geen slapeloze nachten maar de spanning loopt wel op. Ik heb hem morgen al gelukkig.
3 dagen geleden
Jaa ik vind het heel spannend! Iedereen die zegt oh wat fijn en leuk, dan kun je het hartje wel horen etc.
Dat interesseert mij eigenlijk niet in eerste instantie, ik wil gewoon bevestiging en weten of het gezond is.
Voel me daarin best wel onbegrepen😅
2 dagen geleden
Reactie op GelukkigeEdelsteen208073
Ik heb hem vanmiddag en vind het super spannend
Sameeeee! Succes!
2 dagen geleden
Ik heb aankomende maandag de 13 weken echo!
Door de goede nipt uitslag is de spanning iets minder, maar nog wel aanwezig.
Maar ik kijk er ook wel naar uit om extra lang naar het kindje te kunnen kijken!
2 dagen geleden
Ik was ook mega zenuwachtig voor de 13 weken echo. Vanmorgen gehad en alles is goed! En we weten ook dat we een jongetje krijgen💙
2 dagen geleden
Reactie op kristab88
Dat mogen ze toch niet zeggen eigenlijk?
Ik heb het gewoon gevraagd. En toen zei ze dat het hoogstwaarschijnlijk een jongen is. 100% zeker weten we nog niet, maar zo ziet het er wel naar uit.
2 dagen geleden
Vanochtend gehad en alles was goed. Wel een lekkere dwarsligger in de buik die tot op het laatste moment zijn gezichtje verborgen hield 😅
Bij de 1e hadden we de 13 weken echo een weekje later in de zwangerschap en dat maakt toch wel verschil in hoe goed je het kan zien heb ik gemerkt.
2 dagen geleden
Ik ook meer spanning dan voor de andere! Ik zou het woensdagochtend hebben en toen werd het afgezegd door het weer. Toen werd ik erg emotioneel 😅 Nu is die pas dinsdag…
2 dagen geleden
Mijn 13 weken echo (met 14+2 weken) ging super! Alles was goed. Een stuk duidelijker allemaal dan bij mijn dochter 2 jaar geleden, ik had hem toen met 12+4 weken. En we weten nu ook dat we weer een meisje krijgen 🩷🩷. Mega dankbaar!