9 Reacties

Vero moda? Of ben je opzoek naar een zakelijk broek?

2 dagen geleden

Reactie op OngedwongenVuurwerk402857

Vero moda? Of ben je opzoek naar een zakelijk broek?
Nee, hoeft niet ‘zakelijk’. Spijkerbroek is prima. Als k maar vooral m’n pieper eraan kan hangen (evt aan een riem, maar dan zijn er riemgaten nodig in de broek natuurlijk). Spijkerbroek ofzo is prima

2 dagen geleden

De meeste spijkerbroeken hebben idd lusjes en soms zakken. Ik heb een broek van prenatal, die hebben zakken en lusjes en die van vero moda heeft bij mij alleen lusjes 😊

2 dagen geleden

Ik heb 2 normale pantalons/broeken gekocht bij most wanted. Danique Bossers heeft een highlight op haar Instagram profiel met de broeken die je kan proberen! Ik ben er hartstikke blij mee!

2 dagen geleden

Mijn zus had voor de weken dat ze opgeblazen was, maar nog niet echt een babybuik had, spijkerbroeken in een maat groter dan haar normale maat gekocht. Zodat ze nog niet gelijk zwangerschapskleding aan hoefde. We hebben dezelfde maat dus die heb ik nu van haar overgenomen. Kan hier hopelijk nog even een paar weken mee vooruit. Misschien is dat een tip?

2 dagen geleden

Prenatal H&M en noppies zijn fijn! Vinted staat er ook vol mee. Allemaal hebben ze wat je zoekt

2 dagen geleden

Reactie op Thanysha

Prenatal H&M en noppies zijn fijn! Vinted staat er ook vol mee. Allemaa ...
Thanks allemaal. Haha heb k mss ‘pech’ met de broeken die ik van mensen heb gekregen en van m’n vorige zwangerschappen heb hihi. Sowieso ‘vreselijk’ in between fase. Mn positiekleding zakt van m’n kont af en m’n normale broeken pas k echt niet meer 🤣🤭

2 dagen geleden

Reactie op expecting<3

Thanks allemaal. Haha heb k mss ‘pech’ met de broeken die ik van mensen heb ...
Ik snap je helemaal!! Verschrikkelijk 🫣 Je moet natuurlijk wel even goed kijken naar het model. Maar de meeste jeans. Maar ook prenatal heeft paar soort jogging/pantalons hebben die ringetjes die je moet hebben.

2 dagen geleden

Reactie op expecting<3

Thanks allemaal. Haha heb k mss ‘pech’ met de broeken die ik van mensen heb ...
Dit is echt zo herkenbaar. Ben nu in de fase dat je denkt “heeft ze teveel gegeten met kerst of is ze zwanger” Niks zit mooi.