53 Reacties
4 weken geleden
Zoooo leukk!! Hoop dat je een goede echo krijgt. Hoe voel je je? Hier nog geen echo gepland. Maandag testen en dan plannen.
4 weken geleden
Reactie op Insomnia91
Zoooo leukk!! Hoop dat je een goede echo krijgt. Hoe voel je je? Hier nog g ...
Tot nu gewoon de symptomen die iedereen heeft, maar mijn myomen zijn best wel groot die zij vandaag hebben gemeten dus even zien hoe dit wordt. Eigentlijk nog steeds in Schock en even in mijn hofd kinderkamer nieuw aan het plannen en kinderopvang Prinzen berekenen. Ik had dubbel betalen voor alles helemaal niet verwacht 馃槄
4 weken geleden
Reactie op BlijeWolf635158
Tot nu gewoon de symptomen die iedereen heeft, maar mijn myomen zijn best w ...
Die myomen kunnen dan eventuele vaginale bevalling blokkeren toch? Ik had ook een grote myoom, zou vandaag geopereerd worden, maar zwangerschapstest heeft dat dus gestopt. Echt twee dagen voor de operatie. Nou hopen dat de myoom geen miskraam gaat veroorzaken馃ス
4 weken geleden
Wat leuk!!!! Gelukkig hoef je voor een 2e kindje op de opvang in ieder geval niet 100% te betalen. Ik had ook grote myomen mijn vorige zwangerschap. Was geen gevaar voor het kindje.
4 weken geleden
Reactie op Insomnia91
Die myomen kunnen dan eventuele vaginale bevalling blokkeren toch? Ik had o ...
Ja inderdaad de kans is heel groot dat het een C Section wordt. Gelukkig had jij nog erder getest voor de operatie
4 weken geleden
Reactie op MamavanJames!
Wat leuk!!!! Gelukkig hoef je voor een 2e kindje op de opvang in ieder geva ...
Ja dat stresst mij wel een beetje dat is gewoon zoveel geld voor 2, nog geen idee hoe wij dit doen 馃槄
3 weken geleden
Reactie op Rosyl93
Wij hebben een tweeling van 1 jaar, echt het mooiste wat er is (1 eiig )en ...
Wat voor voorgevoel had je als ik vragen mag?
3 weken geleden
Reactie op serrabre
Oooh wat een dubbel geluk 馃崁馃崁馃グ. Waar heb je een vroege echo kunnen laten ...
Bij mijn eigen verloskundige in venlo, maar er zit een in eindhoven en da kan je al vanaf 5W5D naartoe zonder verwijzing
3 weken geleden
Hier idem, waarschijnlijk 2 vruchtzakjes.... ook de echo was met ongeveer 5 weken.
3 weken geleden
Reactie op Rosyl93
Voordat ik de echo kreeg dat het er 2 waren, ging opeens allerlei artikels ...
Had ik ook hahahha
3 weken geleden
Merken jullie veel aan symptomen ? Ben daar wel benieuwd naar. Je hoort voornamelijk dat mensen extreem moe zijn en/of misselijk
3 weken geleden
Reactie op Verwachtend
Merken jullie veel aan symptomen ? Ben daar wel benieuwd naar. Je hoort voo ...
Ohja alle twee. Ik had nu deze weel vakantie en mijn plan was het heele Huis met kerstdecoratie te versieren. Heb tot nu pas 1.5 bomen af that's it. Gewoon zo moe, misselijk en soms ook pijnlijke Borsten.
3 weken geleden
Reactie op Verwachtend
Merken jullie veel aan symptomen ? Ben daar wel benieuwd naar. Je hoort voo ...
Ik ben gelukkig niet misselijk, maar zooooooo ongelooflijk moe! Ik slaap overdag 2 uurtjes en soms val ik daarna zelfs voor eten ook weer in slaap op de bank. Ben niet vooruit te branden!!
3 weken geleden
Reactie op BlijeWolf635158
Bij mijn eigen verloskundige in venlo, maar er zit een in eindhoven en da k ...
Welke is dat in Eindhoven? :)
3 weken geleden
Reactie op Rosyl93
Voordat ik de echo kreeg dat het er 2 waren, ging opeens allerlei artikels ...
Ik heb dit nu ook.. en gisteren dagje weg geweest en ik zag echt heel veel tweelingen was zo apart!!!
3 weken geleden
Reactie op LifeYoghurt0000045
Welke is dat in Eindhoven? :)
Echo Eindhoven
www.echoeindhoven.com