586 Reacties

2 maanden geleden

Leuk initiatief!

2 maanden geleden

Ik zal zelf beginnen met voorstellen. Wij wonen in de randstad, getrouwd en hebben een dochter van 1,5 (april 2024). Na een miskraam in september, nu zonder menstruatie er tussen opnieuw zwanger. Ik vind het nog reuze spannend allemaal. Nog niet echt noemenswaardige symptomen eigenlijk. Mijn uitgerekende datum is voor nu 8 juli. 💕

2 maanden geleden

Leuk! Ik ben 32, voor het eerst zwanger, uitgerekend rond 8 juli. Woon in de Bommelerwaard. Best wel spannend, het is nog zo pril! Waar ik nu vooral last van heb: niet kunnen slapen (is dat überhaupt een symptoom?), klein beetje misselijk de hele dag, super moe en lichte krampen in mijn buik. Waar ik nu vooral

2 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Ik zal zelf beginnen met voorstellen. Wij wonen in de randstad, getrouwd en ...
In hetzelfde schuitje hier. Heb ook een miskraam gehad in september en nu weer zwanger. Vind het wel spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Lotus93

Leuk! Ik ben 32, voor het eerst zwanger, uitgerekend rond 8 juli. Woon in d ...
Ik ben 31 ook voor het eerst zwanger ! Voor nu lijkt het op uitgerekend op 2 juli 2026… ik merk ook niets behalve het onrustige slapen !

2 maanden geleden

Reactie op Nienke0015

In hetzelfde schuitje hier. Heb ook een miskraam gehad in september en nu w ...
Zooo ik ook hoor! Ik heb er wel vertrouwen in en probeer echt positief te blijven. Hoe is het voor jou?

2 maanden geleden

Ik voeg me hier ook graag bij! Voor nu is de uitgerekend datum 10 juli 2026 🩵🩷🥰
Wat een leuk initiatief! Ik ben 28 en voor het eerst zwanger, uitgerekend 8 juli. Vind het erg spannend dat de eerste echo pas over 4 weken is. Hoe snel hebben jullie de eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op BeminnelijkeKolibrie461850

Wat een leuk initiatief! Ik ben 28 en voor het eerst zwanger, uitgerekend 8 ...
Welkom!! Ik heb nog geen afspraak ingepland, ik hoop wel iets eerder eigenlijk haha. Dat wachten duurt zo lang!

2 maanden geleden

Leuk topic!:) Ik ben uitgerekend rond 9 juli als het goed is. Erg spannend, in april en augustus dit jaar miskramen gehad. We hebben al 2 gezonde meiden (4 en 1,5)💗

2 maanden geleden

Reactie op BeminnelijkeKolibrie461850

Wat een leuk initiatief! Ik ben 28 en voor het eerst zwanger, uitgerekend 8 ...
Ik heb mijn eerste echo pas over 4,5 week 🤭 Heb heel vroeg (10dpo) al getest en net vanavond de verloskundige gelijk gebeld dus nu moeten we heel lang wachten haha

2 maanden geleden

Vandaag teruggebeld door de verloskundige, heb 24 november eerste echo (8 juli uitgerekend). Ineens krijg ik allemaal twijfels, was ik niet veel te vroeg met bellen? Heb drie early testen gedaan en allemaal positief, maar zou eigenlijk morgen ongesteld moeten worden. Ben ergens bang dat ik te vroeg enthousiast word, mijn man is veel terughoudender in alles. Hoe kijken jullie daarnaar?

2 maanden geleden

Reactie op Lotus93

Vandaag teruggebeld door de verloskundige, heb 24 november eerste echo (8 j ...
Ik denk dat het heel fijn is om die afspraak te hebben staan. Als je later belt is er ook kans dat er die datum geen plek meer is en je later aan de beurt bent. Maar ik herken je gevoel wel, ben ik te vroeg enthousiast? Moeten we niet wachten met blij zijn? Toch geloof ik erin dat je vanaf het begin blij moet zijn en vertrouwen moet hebben! Ik word straks terug gebeld door de verloskundige voor een afspraak.

2 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Ik denk dat het heel fijn is om die afspraak te hebben staan. Als je later ...
Gewoon van genieten! Ik ben 3x te vroeg blij geweest, maar het weerhield me er iedere keer niet van om gewoon weer met exact 4 weken te bellen. Hoe fijn ik het vond dat toen het steeds mis ging rond 5-7 weken, ik wél een aanspreekpunt had. De 4e keer zagen we bij de termijn echo dat het hartje niet meer klopte, ook toen een warm bad, want ze kenden ons al. En nu…nu hoop ik dat het goed gaat en zitten we weer bij dezelfde verloskundige. We hebben overigens ook al een gezonde zoon! Dus: geniet van je zwangerschap en het feit dat je een plekje hebt bij een praktijk waar je je fijn bij voelt! Je hebt vanaf nu gewoon “recht” op hun zorg en aandacht en dat vind ik - met mijn ervaring - een super geruststellende gedachte.

2 maanden geleden

Mijn eerste echo staat voor maandag 17 november!

2 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Mijn eerste echo staat voor maandag 17 november!
Wat fijn! Ik heb hem 10 dagen later haha..

2 maanden geleden

Hoi! Even voorstellen, ik ben 29 jaar en begin april mijn spiraal laten verwijderen. Vandaag 12 dpo een positieve test. 9 juli is voor nu mijn uitgerekende datum. Moet ik al de verloskundige bellen?

2 maanden geleden

Reactie op SfeervolleBoom245376

Hoi! Even voorstellen, ik ben 29 jaar en begin april mijn spiraal laten ve ...
Hiii! Gefeliciteerd! Jaaa je kan al de verloskundige bellen om een echo in te plannen! 🙏🏼

2 maanden geleden

Hoi hoi Gefeliciteerd allemaal! Ik heb gisteren en vandaag heel licht positief getest maar zit dan ook nog 9dpo en 10dpo dus ben nog heel voorzichtig want het is nog vroeg 🤞heel spannend vind ik het.. heb wel vorige week twee dagen rood gevloeid en nu nog steeds een beetje bruine afscheiding maar bij vorige zwangerschappen wel herkenbaar ivm innesteling. Maar toch durf ik nog niet helemaal blij te zijn tot dat mijn NOD uitblijft🤭..

2 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Hiii! Gefeliciteerd! Jaaa je kan al de verloskundige bellen om een echo in ...
Gepland op 24 november!