80 Reacties
3 weken geleden
Mijn zoontje is gister twee jaar geworden🩵 alleen heeft hij sinds een paar dagen enorm last van driftbuien, in combinatie met de hormonen in mn lichaam ga ik daar niet heel lekker op 😫
3 weken geleden
Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈
Mijn zoontje is gister twee jaar geworden🩵 alleen heeft hij sinds een paar ...
Gefeliciteerd!!!
3 weken geleden
Ik dacht je profiel al te herkennen hana. Wij hebben denk ik samen in de december 2023 groep gezeten ook.
3 weken geleden
Ow dit is zo herkenbaar! (& stiekem ook fijn om te horen dat dit wellicht gewoon erbij hoort)
Mijn dochter is ook vorige week 2 geworden en het boek echt als een persoonlijkheids-verschuiving ofzo deze driftbuien 😱🙈
3 weken geleden
Reactie op ActieveKoraal072978
Ow dit is zo herkenbaar! (& stiekem ook fijn om te horen dat dit wellic ...
Sorry voelt* echt als een..
3 weken geleden
.. en alle dagen de afgelopen 1,5 week heb ik ENORME trek in sushi. Het liefst eet ik het 2x per dag 😂
Ik eet uiteraard geen rauwe vis of viseitjes maar ik heb echt al een paar keer sushi besteld de afgelopen 1,5 week en ook genoeg dat ik de volgende dag nog lunch heb 😅
Warm eten gaat ivm de misselijkheid vaak niet goed en dit gaat juist perfect.. dure craving alleen zo :p
3 weken geleden
Reactie op LIH
.. en alle dagen de afgelopen 1,5 week heb ik ENORME trek in sushi. Het lie ...
Heb jij dan ook sushi met garnaal gegeten? Daar heb ik zo'n trek in maar volgens mij mag dit niet 😫
3 weken geleden
Reactie op LIH
.. en alle dagen de afgelopen 1,5 week heb ik ENORME trek in sushi. Het lie ...
Wat voor sushi eet je dan? Ik heb ook echt zin om dit weer een keer te eten
3 weken geleden
Ik ben momenteel in Disneyland Parijs en heb een bandje omdat ik zwanger ben en dit is zoooo top! Je kan helaas niet in alle attracties maar waar je wel in mag heb je voorrang en bij de eindshow sta je helemaal vooraan🥹💫
3 weken geleden
Heb jij dan ook sushi met garnaal gegeten? Daar heb ik zo'n trek in maar vo ...
Heb ik wel eens gedaan maar zal ik niet snel weer doen. Een keertje in een maand of 2 of 3 zal niet zo erg zijn.. het is een opstapeling van de zware metalen etc die in garnalen etc zitten. Een keertje een rolletje met garnaal zal geen kwaad kunnen denk ik :)
3 weken geleden
Vanmorgen klein beetje bloedverlies gehad. Ben 7+5 weken vandaag. Me laatste zwangerschap was 7 jaar geleden, nu wel beetje zorgen. Maandag 1ste echo. 🤞
3 weken geleden
Reactie op FraaieKlaver501782
Ik ben momenteel in Disneyland Parijs en heb een bandje omdat ik zwanger be ...
Wat een goede tip!
2 weken geleden
Dacht ik vertrouwen te hebben rond deze termijn (11+5 vandaag) en wilde ik een lekker kerstrecept maken, maar vertrouwen ver te zoeken en eten was mislukt, waarna ik een meltdown kreeg met mijn zoontje erbij 😥😭 echt wat een rukdag