9 Reacties
vorige week
Hi, hier precies hetzelfde. Ik heb het nog niet gedeeld maar ik weet al dat de reacties niet positief zijn
vorige week
Ene oor in, andere oor uit. Dat jouw situatie niet voldoet aan hun 'norm' zegt niets over jou. You can make it work ❤️!
Ik ben nu zwanger van de 3e en woon in een prima huis met 4 slaapkamers. Maar we slapen ondanks deze ruimte al 3.5 jaar met onze 2 zoontjes in 1 bed, in 1 slaapkamer dus. Daar vinden mensen ook misschien iets van. Maar lekker belangrijk 😊.
Omring jezelf zoveel mogelijk met positieve energie! Dat is het grootste cadeautje wat je jezelf kunt geven.
vorige week
Reactie op WarmeGolf301428
Hi, hier precies hetzelfde. Ik heb het nog niet gedeeld maar ik weet al dat ...
Herkenbaar
vorige week
Wij hebben hetzelfde. Wonen nu in een “officiele” jongerenwoning maar woont geen 1 jongeren meer (woningcrisis). Wij hebben 1 slaapkamer waar onze dochter dus bij ons slaapt. Nu is mijn oudste 4, en ben ik wéér in verwachting. Kans op een huis is kansloos, maar daar breek je een zwangerschap niet voor af lijkt me? Onze reacties zijn ook wisselend, niet even positief. Het geeft stress, pff..
5 dagen geleden
Ik snap niet waarom andere mensen altijd hun mening of oordeel geven! Het is jullie leven. en jullie kindjes hebben liefde nodig! En dat zal er vast genoeg zijn! Probeer de positieve reacties boven de negatieve te plaatsen!!
Jullie kunnen het!