9 Reacties

vorige week

Hi, hier precies hetzelfde. Ik heb het nog niet gedeeld maar ik weet al dat de reacties niet positief zijn

vorige week

Ene oor in, andere oor uit. Dat jouw situatie niet voldoet aan hun 'norm' zegt niets over jou. You can make it work ❤️! Ik ben nu zwanger van de 3e en woon in een prima huis met 4 slaapkamers. Maar we slapen ondanks deze ruimte al 3.5 jaar met onze 2 zoontjes in 1 bed, in 1 slaapkamer dus. Daar vinden mensen ook misschien iets van. Maar lekker belangrijk 😊. Omring jezelf zoveel mogelijk met positieve energie! Dat is het grootste cadeautje wat je jezelf kunt geven.

Reactie op WarmeGolf301428

Hi, hier precies hetzelfde. Ik heb het nog niet gedeeld maar ik weet al dat ...
Herkenbaar

vorige week

Wij hebben hetzelfde. Wonen nu in een “officiele” jongerenwoning maar woont geen 1 jongeren meer (woningcrisis). Wij hebben 1 slaapkamer waar onze dochter dus bij ons slaapt. Nu is mijn oudste 4, en ben ik wéér in verwachting. Kans op een huis is kansloos, maar daar breek je een zwangerschap niet voor af lijkt me? Onze reacties zijn ook wisselend, niet even positief. Het geeft stress, pff..

vorige week

Wij hebben met ons eerste kindje ook tot 10 maanden in een 1 kamer huisje gewoond.. iedereen had er ook zijn mening over (vet irritant) maar goed we hebben het prima gered! Kindjes hebben liefde en aandacht nodig, zolang je dat kan geven komt alles goed!

5 dagen geleden

Reactie op Livelli

Wij hebben met ons eerste kindje ook tot 10 maanden in een 1 kamer huisje ...
Ja dat is zo!!

5 dagen geleden

Reactie op WarmeGolf301428

Hi, hier precies hetzelfde. Ik heb het nog niet gedeeld maar ik weet al dat ...
Inmiddels wel?

5 dagen geleden

Wij wonen ook met 1 slaapkamer. Nu de 2e opkomst. Ik ga echt niet haasten voor hun voor een grotere woning. Enige voor wie ik het echt zou willen is mn kindjes, maar ook dat ga ik niet haasten. Ze slapen de eerste maanden toch het liefst bij de mama ❤️
Ik snap niet waarom andere mensen altijd hun mening of oordeel geven! Het is jullie leven. en jullie kindjes hebben liefde nodig! En dat zal er vast genoeg zijn! Probeer de positieve reacties boven de negatieve te plaatsen!! Jullie kunnen het!