539 Reacties

vorige maand

Wat een fijn topic. Hier nu pril (4+1) zwanger na twee miskramen. Ik focus er weinig op, ben zo bang dat het weer misgaat. Alleen savonds als ik in bed lig dan koester ik het even. Dag voor dag, ik hoop dat het deze keer zo mag zijn. Dikke knuffel terug.

vorige maand

Hier ook heel pril zwanger (ook 4+1 vandaag) en 2 eerdere miskramen gehad. Als ik in bed lig praat ik in gedachte tegen de baby, in de hoop dat hij/zij nu blijft zitten en gezond ter wereld mag komen (klinkt een beetje delulu als ik het nu zelf lees 🤣)

vorige maand

Hoi allemal, wij hadden in Mai een chemical ik ben nu gewoon zo bang. Ben vandaag pas 3 weken en 5 dagen. Ik wil er mij eigentlijk helemal niet met het tema bezig houden maar toch wil ik er ergens ook niet trist over zijn. Ben gewoon in limbo en gewoon zo bang dat het weer mis gaat en de tests niet donkerder worden. 🫣

vorige maand

Reactie op HappyMom2225

Hier ook heel pril zwanger (ook 4+1 vandaag) en 2 eerdere miskramen gehad. ...
Haha dat doe ik ook...zijn wij dan allebei delulu

vorige maand

Reactie op BlijeWolf635158

Hoi allemal, wij hadden in Mai een chemical ik ben nu gewoon zo bang. Ben v ...
Heel herkenbaar, hier vorige maand een chemische zwangerschap gehad. Zo bang dat de tests nu weer niet oplopen. Nu 14 dpo en de test is nog best licht..

vorige maand

Reactie op BlijeWolf635158

Hoi allemal, wij hadden in Mai een chemical ik ben nu gewoon zo bang. Ben v ...
Ik begrijp de spanning! Mijn tests werden voor NOD ook niet echt duidelijker, maar op NOD ineens wel! Heb nu niet meer getest want anders maak ik mezelf helemaal gek. Hopelijk mag bij jullie dit kindje gezond ter wereld komen! 🥰

vorige maand

Hallo allemaal, fijn om een uitlaatklep te hebben. Hier vanmorgen een positieve test in handen na in mei ons dochtertje te hebben verloren met 34 weken zwangerschap. Durf het nog niet helemaal te geloven en nu al de angst dat dit ook mis zal gaan. Maar zoals jij ook zegt toch proberen te genieten🦋 Hopelijk gaat het dit keer bij iedereen goed en krijgen we allemaal ons kindje❤️

vorige maand

Goedenavond, wat een mooie plek om samen verhalen te delen. 26 augustus hebben wij onze kleintje verloren met bijna 11 weken, met een groote van 7 weken. Afgelopen weekend een positieve test in handen gehad. Ergens ben ik zo bang dat het weer misgaat. Ik probeer mezelf continue gerust te stellen en neem nu ook folaat in ipv foliumzuur. Ik voelde vandaag wel wat pijnscheuten achter mijn schaambeen. Waarbij ik gelijk angst voelde, omdat ik dit ook bij mijn eerste zwangerschap had. Hoe houden jullie jezelf rustig? Ik ben nu zelf 4+6 volgens mijn eigen berekening en hoop zo erg dat dit wel een voldragen zwangerschap wordt met een gezonde baby 😔

vorige maand

Reactie op RainbowBaby

Goedenavond, wat een mooie plek om samen verhalen te delen. 26 augustus heb ...
Mag ik vragen waroom je van foliumzuur naar folaat bent omgestegen? Ik heb previes dezelfde anstrengend, had beste wel rugpijn voor mijn chemical, dus nu denk ik altijd "here we go again" 🤔
Na een miskraam in april en een na operatie voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in augustus, toch een positieve test mogen krijgen nu, 3+6 dus wel vroeg 🥹 ik had erg mijn twijfels nadat mijn linker eileider is weggehaald… ik heb hele erge onzekerheid over de plek en over hoe de ontwikkeling gaat…hoop enorm dat ons eerste kindje dit keer gegund is 🍀 fijn dat deze groep er is! ❤️

Reactie op ZachtmoedigeZebra239728

Na een miskraam in april en een na operatie voor een buitenbaarmoederlijke ...
Hoi, ik had ook een operatie in mei buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en ben nu 5 weken zwanger. Ik ben erg in onzekerheid, maar krijg een vroege echo volgende week om te kijken of het zich in de baarmoeder heeft genesteld. Als jij ook gaat bellen gaan ze jou ook vroeg zien 😊

vorige maand

Hallo allemaal, hier een BBZ eind augustus waarvan eerst werd gedacht dat het een miskraam was begin augustus. Ben dus 2x door een shock moeten gaan van dezelfde zwangerschap. Bij mij heersen er ook gevoelens van onzekerheid. Ik ben 1 eileider kwijt geraakt dus ik hoop zo erg dat het nu op de goede plek zit. 🥺 10 november heb ik de eerste echo met 6 weken, maar ik kan misschien nog een week eerder als ze plek hebben. Ik heb een week lang getest en ga er nu mee stoppen want ik wil mezelf niet gek maken.

Reactie op Maankind91

Hallo allemaal, hier een BBZ eind augustus waarvan eerst werd gedacht dat h ...
Same girl same! Ook een eileider weg. Ze zagen bij mij toen de tijd geen zwangerschap en dachten aan vroege miskraam of het moest nog komen. Uiteindelijk om de dag echo en bloedprikken. Ze lieten me lang door lopen totdat ik zelf verging van de pijn en met spoed geopereerd moest worden. En nu dus weer zwanger , ik denk als je zoiets meemaakt dat alle vrouwen in onzekerheid zitten. Maar fijn dat we vroege echo kunnen krijgen ik denk dat wij even ver zijn, ik heb de 5e de eerste echo ben heel benieuwd

vorige maand

Reactie op BevlogenKaketoe291583

Same girl same! Ook een eileider weg. Ze zagen bij mij toen de tijd geen zw ...
Omg wat erg! 😓 bij mij hadden ze destijds met 5 weken een vruchtzakje gezien, maar de gynaecoloog van het ziekenhuis zei achteraf dat het misschien een pseudovruchtzakje was. Maar in mijn familie komen tweelingen voor én ik had zelf ook een tweeling moeten zijn. Dus toen ze dat hoorde zei ze dat het ook een tweeling had kunnen zijn waarvan 1 op de verkeerde plek, maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen. Ik zal het dus nooit weten. Ik hoop dat je de 5e een mooie echo mag zien 🙏🌷

Reactie op Maankind91

Hallo allemaal, hier een BBZ eind augustus waarvan eerst werd gedacht dat h ...
Hey hey! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en ook in augustus, ik krijg 19 november mijn eerste echo in het ziekenhuis dan ben ik 6+5… spannend allemaal! Ervaar je bijzondere klachten/symtomen?

Hoi, ik had ook een operatie in mei buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en ...
Hey hey! Ik heb direct gebeld en mag met 6+5 langskomen voor een echo… vond het nog wel laat maar zij vonden het best normaal! Dus hopelijk alles in orde dit keer 🍀 de bezorgdheid neemt denk ik niet weg tot aan de echo… spannend ook voor jou! Heb je bepaalde symptomen/ klachten?

Hey hey! Ik heb direct gebeld en mag met 6+5 langskomen voor een echo… vond ...
Dat snap ik! Ik heb alleen last van mijn borsten, en nu al twee weken lang alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Voor de rest geen klachten , en jij? Heb er al drie en bij alle drie hing ik al vrij snel boven de wc-pot😅 hopelijk word dat dit keer bespaard . Ik hoop voor jou ook dat het een goede zwangerschap word

Dat snap ik! Ik heb alleen last van mijn borsten, en nu al twee weken lang ...
Oh gelukkig wel nog redelijk te doen haha! Ik heb geen gevoelige borsten bij mijn miskraam zwangerschap wel… verder heb ik inderdaad krampen die door trekken naar mijn rug.. dat maakt mij onzeker na de buitenbaarmoederlijke.. voor ons is het de 3e zwangerschap voor een 1ste kindje! Hopelijk is alles goed voor ons allemaal 🍀

Oh gelukkig wel nog redelijk te doen haha! Ik heb geen gevoelige borsten bi ...
Aaahw hoop het zo voor jullie! Ik voel op moment van alles , heb vorige maand ook nog een andere operatie gehad in mn buik denk dat alles nog niet helemaal hersteld is.. maar ik moet zeggen dat ik er wel een ander gevoel bij heb dat het wel goed zit maar we zullen moeten afwachten

Aaahw hoop het zo voor jullie! Ik voel op moment van alles , heb vorige maa ...
Spannend hoor! Ik duim heel hard voor jullie dat alles goed zit! Heel fijn dat je de echo al vervroegd hebt ❤️