21 Reacties

2 dagen geleden

Hi ik ben Esmee, 28 en spontaan zwanger van een twee eiige tweeling. Het is mijn eerste zwangerschap

2 dagen geleden

Hoihoi er is al een topic over tweelingen waar al aardig wat in gepraat is!☺️

2 dagen geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoihoi er is al een topic over tweelingen waar al aardig wat in gepraat is! ...
Oh waar kan ik die vinden? Want ik heb gezocht in topics maar zag het zo niet staan

2 dagen geleden

Reactie op Denisevc

Oh waar kan ik die vinden? Want ik heb gezocht in topics maar zag het zo ni ...
Deze😊 En gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap, super leuk en bijzonder!

2 dagen geleden

Oh super, dankjewel, heel erg bijzonder en spannend!

12 uur geleden

Hi, ik ben Fabianne, 35 jaar, en spontaan zwanger van een eeneiige tweeling, ik heb nog geen kinderen dus vind het erg spannend!

12 uur geleden

Reactie op Fab333

Hi, ik ben Fabianne, 35 jaar, en spontaan zwanger van een eeneiige tweeling ...
Wat spannend, gefeliciteerd!! Hoe ver ben je?

12 uur geleden

Reactie op Denisevc

Wat spannend, gefeliciteerd!! Hoe ver ben je?
Precies 8 weken vandaag

12 uur geleden

Reactie op Fab333

Precies 8 weken vandaag
Oh ik morgen ook, gelijk op dus. Was alles goed op je eerste echo?

12 uur geleden

Reactie op Denisevc

Oh ik morgen ook, gelijk op dus. Was alles goed op je eerste echo?
Ja gelukkig wel, kloppende hartjes en de groei loopt precies samen met hoever ik nu waarschijnlijk ben. Heb jij al een echo gehad?

12 uur geleden

Reactie op Fab333

Ja gelukkig wel, kloppende hartjes en de groei loopt precies samen met hoev ...
Ja afgelopen dinsdag en de 18e mogen we weer. Ik was wel in enorme shock toen het er 2 waren en zie ook echt nog niet hoe we het allemaal moeten gaan doen maar daarentegen ook zo dankbaar dat beide er goed en sterk uitzagen. Blij als we de 12 weken in ieder geval voorbij zijn.

12 uur geleden

Hebben jullie niet elke 2 weken echo’s? Ik heb dinsdag mijn termijn echo en 19e extra echo bij gyno en dan 5 januari weer ongeveer

12 uur geleden

Reactie op Denisevc

Ja afgelopen dinsdag en de 18e mogen we weer. Ik was wel in enorme shock to ...
Aahh zo herkenbaar! Ik ga het waarschijnlijk alleen moeten doen omdat mijn partner het plots laat afweten en ik begrijp volkomen hoe je je nu voelt.. toch gaat het goedkomen, we zijn ervoor gemaakt! Heb je veel kwaaltjes?

12 uur geleden

Reactie op EsmeeGB

Hebben jullie niet elke 2 weken echo’s? Ik heb dinsdag mijn termijn echo en ...
Hey, sorry ik had jouw bericht van gisteren niet gezien! Gefeliciteerd! Hoever ben je? Hoe reageerden jullie? Ja ik denk wel om de 2 weken, net de eerste gehad en dan de 18e echt starten bij de gynaecoloog

12 uur geleden

Reactie op Fab333

Aahh zo herkenbaar! Ik ga het waarschijnlijk alleen moeten doen omdat mijn ...
Oh jeetje wat heftig!! Dat is wel extra heftig zeg om er alleen voor te staan. Wie weet is er hoop dat het nog moet landen en hij toch terug komt in de toekomst.❤️ Ik was bij mn eerste zwangerschap extreem misselijk maar nu totaal niet alleen echt extreem moe en daar heb ik wel veel moeite mee. Ook moet ik goed verspreid eten want zodra ik maar te lang niet eet of te weinig wordt ik heel flauw en dizzy. En jullie kwaaltjesc

12 uur geleden

Reactie op Denisevc

Hey, sorry ik had jouw bericht van gisteren niet gezien! Gefeliciteerd! Hoe ...
Ik ben vandaag 10+4 wij weten het nu ongeveer 2 weken. Hele grote schok gelukkig nu volkomen geaccepteerd en zoveel zin in. Het was een spontane twee eiige tweeling. Ik begon te huilen en had enorme paniek tijdens de afspraak ervan. Mijn man geschokt maar hij is praktisch en dacht gelijk na over hoe we het aan kunnen pakken en dat hielp mij wel hahah Dinsdag termijn echo en echte uitgerekende datum. Ben benieuwd want ik ben echt al wat bol aan het worden. Niet te verbergen eigenlijk terwijl het m’n eerste zwangerschap is

11 uur geleden

Reactie op EsmeeGB

Ik ben vandaag 10+4 wij weten het nu ongeveer 2 weken. Hele grote schok gel ...
Oh bij ons waren de reacties precies gelijk! De assistente in de andere kamer was bang dat er geen leven zichtbaar was op de echo zo hard heb in gehuild🫣 maar het begint te landen en ondanks dat het doodeng is hebben we er veel zin in! Ik heb ook al een hele opgeblazen buik, ‘s ochtends valt het nog mee maar in de loop van de dag wordt het wel erg. Ik denk dat ik het bij 10 weken ook niet meer kan verbergen. Duurde bij mn eerste veeel langer!

11 uur geleden

Reactie op Denisevc

Oh bij ons waren de reacties precies gelijk! De assistente in de andere kam ...
Onze verloskundige zag het al op de eerste foto’s die binnen kwamen. Maar ik zag het als aller eerste zelf al. Maar wilde het nog niet geloven. 😅🙈 Mocht na de echo even in de wachtkamer zitten maar werd in de gaten gehouden. Toen de verloskundige vroeg of het ging begon ik te giechelen om daarna in tranen uit te barsten dat het een tweeling is. Achteraf schaam ik me een beetje. Je weet niet wat voor nieuws andere mensen hebben gehad in de wachtkamer en ik was dramatisch dat ik tot zover 2 gezonde kinderen had

11 uur geleden

Hier spontaan zwanger van twee eiige tweeling, ik heb al een zoon van 21 maanden.

10 uur geleden

Reactie op EsmeeGB

Onze verloskundige zag het al op de eerste foto’s die binnen kwamen. Maar i ...
Ja heel herkenbaar ik excuseerde me ook de hele tijd van schaamte maar goed het is niet niks ineens een tweeling!