9 Reacties
vorige maand
Er is een forum voor Meerlingen, daar kan je veel lezen. Dat ze een eigen vruchtzak delen, betekent niet dat ze ook de placenta delen. Dat is vaak nog te vroeg om te zien. Er is dus sprake van een di-mono of mono-mono zwangerschap, hier kun je veel over vinden op internet. Dat is dus een eeneiige tweeling. Daar zijn er heel veel van op de wereld, dus is niet onmogelijk! Gewoon hoop houden en positief blijven. Ik ben zwanger van een twee eiige tweeling, een di-di zwangerschap dus. Ook ik loop in het ziekenhuis ipv bij de verloskundige.
vorige maand
Heey,
Wij kregen ook te horen dat wij in verwachting zijn van een tweeling, ik zit nu een week later als jou, beide kindjes waren even groot, en delen ook 1 placenta, ik vind dat ook allemaal wel spannend omdat het allemaal meer risico鈥檚 met zich mee brengt, en je wilt dat ze het allebei zo goed hebben.
Het is echt een spannende zwangerschap, hoe voel jij je?
vorige maand
Reactie op moos99
Er is een forum voor Meerlingen, daar kan je veel lezen. Dat ze een eigen v ...
Oh, bedankt voor de tip! Hoe heet het forum? Als ik op Meerlingen zoek, krijg ik alleen hele oude forums. We zijn ook positief hoor gelukkig, maar het blijft natuurlijk een spannende situatie (zoals bij iedere zwangerschap). Wat leuk dat jullie ook een tweeling krijgen! Hoe voel je je verder?
vorige maand
Reactie op Allesjee
Heey,
Wij kregen ook te horen dat wij in verwachting zijn van een tweeling ...
Nou precies, zo denken wij er ook over. We hopen gewoon op het beste en we bekijken het gewoon dag op dag en echo op echo. Dit zag er allemaal heel goed uit, dus dat is positief!
Ik voel me verder best prima. Dit is mijn tweede zwangerschap, bij m'n dochter had ik heel weinig klachten, alleen vermoeid. Nu ben ik wel wat misselijker gedurende de dag en heel erg moe steeds, maar verder gaat het goed. Dus ik mag niet klagen! Hoe is dat bij jou?
vorige maand
Reactie op KTvV
Nou precies, zo denken wij er ook over. We hopen gewoon op het beste en we ...
Ja, dat is het beste, positief blijven en aan de goede echo鈥檚 vasthouden馃挭馃徏. Oke, dit is ook mijn 2de zwangerschap en ervaar het allemaal hetzelfde zoals jou, beetje met vlagen misselijk, maar kan wel echt doodop zijn, en bij de eerste zwangerschap kan je rust nenen maar nu rent er nog een kleintje rond馃. Maar al met al mag ik tot nu toe niet klagen voel me prima. Nou ik hoop voor ons allebei dat deze eerste weken even voorbij vliegen en dat we snel allebei een mooie termijnecho van 2 sterke kindjes in ons handen hebben.
4 minuten geleden
Reactie op Dyana2003
Hoe is het nu met u tweeling ? Dokter zij dat mijne 茅茅n ervan 20 procent pl ...
Als dat zou is, dan zou het kunnen dan de ene baby dus meer voeding krijgt dan de andere baby en dan gaan ze de groei wel heel goed in de gaten houden. Maar ik zou je vragen daarover echt bij de gynaecoloog neerleggen om dat uit te leggen wat dat in jullie geval zou kunnen betekenen. Is heel afhankelijk van de situatie! Succes 鉂わ笍