12 Reacties

4 jaar geleden

Even opnieuw was vanalles vergeten 🙊 Super leuk idee van je ! 🥰 Ik ben Shaunie 26 Jaar oud. Ik heb een dochtertje van net 2 jaar oud geboren 22/06/17 Haar naam is ; Noor ❤ En nu zijn we bezig voor ons 2de wondertje.🤞

4 jaar geleden

Hallo, Mijn naam is Nienke. Ik ben getrouwd met mijn man en 28 jaar oud. Wij hebben een zoontje van 2jaar (9 juni 2017) en afgelopen mei is zijn zusje geboren. :)

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben Melanie, getrouwd, 32 jaar en mama van een zoon van 2 jaar (12 juni 2017). In oktober zijn we een jaar aan het hopen voor een tweede kindje! 🤞🏻💙💖

4 jaar geleden

Ik ben evelien 33 mamma van leendert 17-06-2017 en van yoeri 17-07-2019 Ik ben chronisch ziek en ben nu thuis voor de Kids pappa is fulltime brandweerman. We wonen in de hoeksewaard en mijn familie en vrienden wonen in de bollenstreek. Dit maakt het soms extra zwaar om moeder en gewoon mijzelf te kunnen zijn.

4 jaar geleden

Leuk! Ben nieuw hier, maar wel leuk om dan wat mede-mama's te leren kennen. Ik ben Mylene, 27 jaar, mama van 2 kindjes. een meisje van 09 mei 2015 ( 4jaar) en een zoon van 13 juni 2017 (2 jaar). We zijn nu bezig voor ons derde kindje! Spannend weer!

4 jaar geleden

ohh en ik ben al 10 jaar samen, nu anderhalf jaar getrouwd ! 😊

4 jaar geleden

Hoii ik ben kelly , deze maand word ik 34 en ben mama van vajèn te vroeg geboren met 34 weken op 12 juni 2017.. we zijn nu bezig voor een 2de kindje en zit in de tweede ronde met behulp van clomid

4 jaar geleden

Reactie op misskelly

Hoii ik ben kelly , deze maand word ik 34 en ben mama van vajèn te vroeg g ...
Wat toevallig! Ik ben ook op 12 juni 2017 bevallen van ons zoontje, ook met 34 weken en ook al anderhalf jaar ‘bezig’ voor een tweede 😉

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1987

Wat toevallig! Ik ben ook op 12 juni 2017 bevallen van ons zoontje, ook met ...
Nou dat is zeker toevallig ! Worden jullie ook geholpen ? En als het zover is, krijg je dan extra onderzoeken vanwege de vroeggeboorte ?

4 jaar geleden

Reactie op misskelly

Nou dat is zeker toevallig ! Worden jullie ook geholpen ? En als het zover ...
We worden op dit moment niet geholpen, omdat ik in maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad (waarbij ik mijn rechter eileider ben verloren)...in de ogen van de gynaecoloog ben ik nog zwanger geweest en is er nog geen jaar om. Daarbij heb ik kort geleden te horen gekregen dat mijn uitstrijkje niet goed was (PAP3b) en zit ik nu midden in de mallemolen om dat onder controle te krijgen. Het advies is om niet zwanger te raken tijdens dit proces. In krijg inderdaad meer controles bij een volgende zwangerschap, ook omdat ik zwangerschapsdiabetes heb gehad...

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1987

We worden op dit moment niet geholpen, omdat ik in maart een buitenbaarmoed ...
Jeetje wat een verhaal.. hopelijk kan en mag je weer snel beginnen en is alles weer rustig en in orde.. succes er mee 😘

4 jaar geleden

Hallo ik ben nieuw hier en wil mij zf even voor stellen. Naam nathalie 27 jaar oud Woon in Hengelo (ov) Samen met mijn vriend hebben wij een mooi dochtertje van 2 jaar oud Haar naam is sharon azalea