8 Reacties

4 jaar geleden

Hi hi, mijn dochter ging met haar tweede verjaardag over naar een 茅茅npersoonsbed.

4 jaar geleden

Hoi! Mijn dochter was 2.5 toen ze naar een eenpersoonsbed overging. Was meer omdat dr broertje in de ledikant zou slapen.. Anders wat later gedaan. Zoon van 2jr4mnd ligt nog in ledikant.

4 jaar geleden

Mijn zoon ging met 2 jaar en 3 maanden naar een 1 persoons bed. En dat ging echt boven verwachting goed.! Wel gezellig met veel knuffels en dekbed met tractor erop, hij is daar dol op.

4 jaar geleden

Onze zoon slaapt nu nog in een ledikant. Hij is 2.5. Hij vind het allemaal wel prima zo nog. Gaan het binnenkort een keer proberen. Het wordt allemaal wel wat krap in zijn ledikant hahaha!

4 jaar geleden

Toevallig onze zoon 3 weken geleden naar een peuterbed gedaan. Hij heeft een flinke wenperiode nodig gehad en nog steeds vaak gebroken nachten en het duurt veel langer om in te slapen dan bij het ledikant (omdat hij er nou eenmaal zelf uitkan).maar begrijp dat het bij sommigen meteen goed gaat!

4 jaar geleden

Reactie op Grgn89

Toevallig onze zoon 3 weken geleden naar een peuterbed gedaan. Hij heeft ee ...
Bij ons ging t vrij snel goed. 2x er uitgevallen op t oude matrasje wat er onder ligt. Maar ze slaapt direct en komt er niet uit en al helemaal niet uit de kamertje. Daar hebben we ook wel geluk mee dat besef ik 馃槈

4 jaar geleden

Mijn zoontje was nog geen 2 toen we over gingen op een groter bed (kleuterbed). Meneer klom uit zijn ledikant dus het moest er ineens snel komen.. haha

4 jaar geleden

Onze zoon ligt nu er nu een week in een het gaat onwijs goed. Eerste drie dagen spannend, maar nu wil hij niet anders meer. Super trots en ledikant is nunvoor zijn baby broertje.