6 Reacties

4 jaar geleden

Hoii, Wat grappig dat je hier over schrijft. Onze dochter is 29 Juni 2 jaar geworden en kan ook verschikkelijk aan mij hangen, soms tot vervelends aan toe. Als zij bij opa en oma is, is er inderdaad niets aan de hand en als ik in beeld ben dan is het allemaal maar weer mama. Ook als ik met mijn moeder ben, dan wil ze 9 van 10 keer ook alleen maar mij. Het schijnt er een beetje bij te horen. Ik herken onze dochter erin wat jij schrijft.😊

4 jaar geleden

Reactie op Nanc26

Hoii, Wat grappig dat je hier over schrijft. Onze dochter is 29 Juni 2 jaar ...
Helemaal herkenbaar! Grappig dat onze Harvey precies even oud is! Ik heb ook het idee dat hij bij mij sneller huilt na een drukke dag, maar begrijp dat dat juist is uit een veilig gevoel om zijn emoties te tonen. Ik vertel hem dan ook dat dat okee is.

4 jaar geleden

Mijn dochter is 28 juni 2 jaar geworden en bij ons begon het een maanden geleden ook weer dat ze ineens moest huilen als ik haar afzette bij de opvang. Verder inderdaad hier ook prima als ze ergens is bij opa's en oma's.. het zal wel een fase zijn.... Hoe is het inmiddels?

4 jaar geleden

Reactie op Mamaniek

Mijn dochter is 28 juni 2 jaar geworden en bij ons begon het een maanden ge ...
Ons zoontje is van 30 juni ☺️ En dit (afzetten bij de opvang) hebben wij ook laatst een paar weken gehad maar sinds een week of 2-3 gaat dit weer goed. Verder is het in de avond/nacht als hij wakker wordt nog steeds mama. Kan soms ook echt boos worden als papa dan komt.. 😢 Overdag is er trouwens niks meer aan de hand. Dit was idd gewoon weer een fase. 😏

4 jaar geleden

Reactie op Nik

Ons zoontje is van 30 juni ☺️ En dit (afzetten bij de opvang) hebben wij oo ...
Het is wat he al die fases toevallig heb ik haar vandaag opgehaald bij opa en oma en ze wilde alleen maar mama kroelen toen ik er was 😅 maar dat is niet erg 🤣 Wat leuk maar 2 dagen verschil 😊

4 jaar geleden

Volgens mij hebben wij dit allemaal hahaha onze zoon 24 juni 2 jaar geworden heeft het ook. Alles is mama doen en mama mij op halen enz enz. In weekend is papa thuis en dan is sinds kort papa doen mama nee nee papa doen heerlijk voor mij. Doordeweeks alles mama doen