41 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook! Heel vroeg wakker, niet in bed te krijgen 's avonds. Echt een drama. Luca heeft vorige maand een broertje gekregen. Sindsdien doet hij dit. Ik heb daar de schuld aan gegeven. Maar een slaapregressie zou ook een goede verklaring zijn

5 jaar geleden

Reactie op Jufmelinda90

Hier ook! Heel vroeg wakker, niet in bed te krijgen 's avonds. Echt een dra ...
Wat jij nu hebt had mijn dochter. Zij was toen bijna 3 toen mn zoon werd geboren. Heeeeel lastigg馃槓 Denk slaapregressie kweet het echt niet. Middagslaap slaapt hij gewoon nog 2uurtjes

5 jaar geleden

Ja herkenbaar! Gemiddeld 2 a 3 x per nacht wakker en huilen. Wij zijn vorige maand verhuisd dus dachten dat het daardoor kwam maar een slaapregressie zou het ook zeker kunnen zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Merve

Wat jij nu hebt had mijn dochter. Zij was toen bijna 3 toen mn zoon werd ge ...
Dank! Fijn om niet alleen te zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Merve

Wat jij nu hebt had mijn dochter. Zij was toen bijna 3 toen mn zoon werd ge ...
Hoelang heeft het geduurd trouwens?

5 jaar geleden

Reactie op Jufmelinda90

Hoelang heeft het geduurd trouwens?
Langer dan 3 a 4 maanden wat ik me zo herinner maar dat verschilt per kind denk ik..

5 jaar geleden

Reactie op Merve

Langer dan 3 a 4 maanden wat ik me zo herinner maar dat verschilt per kind ...
Mijn god... wat een drama. Heb je nog iets bijzonders gedaan om het te verbeteren?

5 jaar geleden

Reactie op Jufmelinda90

Mijn god... wat een drama. Heb je nog iets bijzonders gedaan om het te verb ...
Had een op een gegeven moment maar even zo gelaten. Ging vanzelf na een tijd weer beter. Ook met de slaaptijden van dr broertje. Ze had elke keer zoiets van ik moet slapen en hij niet. Dat was de drama馃槄 Dan maar uitleggen dat hij nog een klein baby is en dat hij nog melk nodig heeft etc etc. Was echt drama

5 jaar geleden

Hier ook herkenbaar! Mijn dochter gaat ook ineens huilen bij het in bed leggen in de avond en heeft vaker nachten dat ze huilend wakker wordt... ik dacht eigenlijk dat het kwam door haar verkoudheid, maar misschien is het wel een slaapregressie... Als ze gaat huilen als ze in bed word gelegd blijf ik meestal even boven rommelen, maar niet op haar kamer. Als ze in de nacht wakker wordt doe troost ik even en dan laat ik meestal haar kamerdeur open en als ze dan niet stopt leg ik haar bij ons in bed. Toen ze een broertje kreeg was het naar bed brengen bij ons inderdaad ook een drama, maar dat heeft max 2 weken geduurd.

5 jaar geleden

Reactie op roya19

Hier ook herkenbaar! Mijn dochter gaat ook ineens huilen bij het in bed leg ...
Hier werkt die kamerdeur openhouden niet. Ook niet toen hij problemen had tussen 7 en 13mnd. Hij krijst alles eruit niet normaal.. Mss dat ik dat morgen is even probeer. Vandaag heeft ie weer gehuild en ik moest toen toch wel even naar hem toe na een tijd. Binnen 5min viel hij in slaap. In de nacht als t sussen in bed niet helpt neem ik hem ook mee in ons bed.

5 jaar geleden

Toevallig hier hetzelfde verhaal hoor! Sinds een paar dagen is naar bed gaan opeens een probleem (waar hij voorheen bijna naar bed rende 馃槅). Alles is ok茅 totdat je naar de deur loopt en hij doorheeft dat je weggaat. En idd een paar keer per nacht intens verdrietig wakker worden en naar mama vragen... Hoort dus blijkbaar bij de leeftijd, ik dacht dat t bij mij met mijn naderende bevalling te maken had misschien 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Nik

Toevallig hier hetzelfde verhaal hoor! Sinds een paar dagen is naar bed gaa ...
Wat fijn dat ik weet dat andere kindjes ook dit gedrag tonen met dit leeftijd... Lastig is het he! Vandaag ga ik even de deur openlaten en kijken hoe dat gaat. Ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op Merve

Wat fijn dat ik weet dat andere kindjes ook dit gedrag tonen met dit leefti ...
Ja het is inderdaad altijd fijn om te zien dat het bij de leeftijd hoort en niet een bepaalde situatie thuis 鈽猴笍Nou hier ging het gisteravond opeens weer goed, zonder gezeur naar bed. Wel vannacht 2x huilend wakker, maar geslapen tot 7:30. Dus ben benieuwd vanavond.

5 jaar geleden

Reactie op Nik

Ja het is inderdaad altijd fijn om te zien dat het bij de leeftijd hoort en ...
Hier ook! Gisteravond deur opengelaten. Ik ging allerlei dingen doen waardoor hij besefte dat ik er was ofzo? Sliep binnen 15minuten. Hij bleef wel even staan in bed om te checken馃槀. Vannacht ook 2x wakker. 1e keer kon ik hem terugleggen en deur weer openlaten. 2e keer lukte dat niet dus had hem bij me gepakt. Sliep toen tot 7.25uur. Ben benieuwd hoe het deze komende dagen gaat. Even een fase i guess..... 馃く

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 21 maanden heeft wel de laatste weken dat hij bijna elke nacht wel 1 of 2 keer wakker wordt. Roept hij een paar keer mama, en dan ga ik erheen en zegt hij speen, en geef ik hem (weer) z鈥檔 speentje en slaapt hij gelijk weer verder! Dus echt slaapregressie wil ik het niet noemen... maar slaapt hij toch ook niet helemaal door

5 jaar geleden

Reactie op S.d.H

Mijn zoontje van 21 maanden heeft wel de laatste weken dat hij bijna elke n ...
Mijn zoon heeft geen speen meer sinds 6 7 maanden. Die optie kan ik niet gebruiken馃槄. Jaa ik weet ook niet wat er aan de hand is...

5 jaar geleden

Reactie op Merve

Hier ook! Gisteravond deur opengelaten. Ik ging allerlei dingen doen waardo ...
Nou duimen maar! 馃馃徏馃榿

5 jaar geleden

Hier 21 maanden en al weken 5.00 klaar wakker. Laten hem tot 5.30 liggen hebben alles geprobeerd er naast liggen. Laten gillen. Fles gegeven maar hij is klaar wakker heel vervelend. 10.30 stort hij in houden hem lopend buiten bezig tot 1145 dan eten en 1215 slapen. 2/2,5 uur niet langer. 19.00 boven 19.30 slaapt hij

5 jaar geleden

Hier ook een meisje dat ineens regelmatig huilend wakker wordt snachts of niet wil slapen. Ze is nu 22 maanden en heeft vier weken geleden een broertje gekregen. Iemand nog tips? Wij gaan elke tien minuten kijken, speen geven en weer weg. Hopelijk is het een korte fase 馃崁

5 jaar geleden

Reactie op Dep

Hier 21 maanden en al weken 5.00 klaar wakker. Laten hem tot 5.30 liggen he ...
Slaapt hij wel door dan tot 5u? 5u is best vroeg ja.. Maar als hij doorslaapt is dat nog wel goed ook! Mijn zoon slaapt helemaal niet meer door. Zovaak wakker in de nacht helemaal panisch. In slaap vallen is ook al moeilijk nu de 3e week al馃槪.