3 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, lees je bericht nu. Ben toevallig 5 weken gelden bevallen van een gezonde dochter. en onze 1ste was een jongen.
Ik was ook veel minder dik hoor. Minder aangekomen. Hoeft niet altijd zo te zijn dat je bij een 2e dikker bent. Ons meisje was ook een halve kilo lichter dan haar broer en 5 cm kleiner. Totaal 2 verschillende zwangerschappen..
4 jaar geleden
Ik ben nu 36 weken zwanger van de 2e. Ik werd veel sneller dik, rond 20 weken echt al een flinke buik vergeleken met de vorige keer. Net anderom dus.. Nu gaat mijn groei een stuk trager, alsof t eerst allemaal ik "uitgezakt" en ze de ruimte nu aan het opvullen is. Uiteindelijk ben ik evenveel aangekomen als vorige keer. Ik kan ook me voorstellen dat je nu misschien wat minder bent aangekomen door t rennen en vliegen achter de eerst aan ;) en misschien gewoon een kleiner kindje!
4 jaar geleden
Mijn 2e buik was precies hetzelfde als de eerste. Niet groter en niet kleiner. Vorm ook exact hetzelfde. Zoon in 2019 was 3240 gram en zijn zusje in mei 3905 gram. Zolang de verloskundige het allemaal oke vind zou ik mij geen zorgen maken! Als het niet goed zou zijn dan hoor je dat vanzelf. Succes!!!