4 Reacties

4 jaar geleden

In juni 2019 ben ik bevallen van mijn tweede zoon. Ik heb me ook veel zorgen gemaakt over na de bevalling. Ik heb met hem een super snelle bevalling gehad en was snel opgeknapt. Zijn broer vond hem geweldig en ik was snel opgeknapt. Gebruik die twee weken om uit te rusten en te genieten van je kindjes. Ik heb juni 2020 mijn derde kind gekregen. Ik had een hele zware zwangerschap en had uiteindelijk een keizersnede. Ik heb me zoveel zorgen gemaakt over hoe en wat met de kinderen. Is allemaal goed gekomen en ik ben nu zwanger van de vierde. Ik hoop dat mijn verhaal je een beetje rust geeft. Mama's kunnen multitasken he haha. Geniet van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Ik heb een zoontje van bijna 2,5 jaar en ik ben 3 weken geleden bevallen van een dochtertje. Dacht ook dat het best pittig ging zijn maar tot nu toe valt echt alles mee. Ik had een snelle bevalling en ondanks veel bloedverlies ben ik erg snel opgeknapt. Wel is mijn vriend de 1e 2 weken thuis gebleven en die heeft, vooral in week 1, mijn zoontje veel opgevangen en meegenomen zodat ik mij kon richten op mijn dochter en mijn herstel. Nu issie sinds deze week weer aant werk en ik moet zeggen dat het prima verloopt allemaal! Ik breng op ma en do mijn zoontje naar de opvang en de ene dag doe ik zoveel mogelijk in huis en de andere dag pak ik me rust! Ook gaat hij 1 dag bij oma spelen samen met zijn neefje. Zo heb ik toch mijn rustmomenten nog voordat ik straks weer begin met werken. Ondanks dat ik een terror peuter heb die niet luistert valt het me zelfs nog allemaal mee. Hij is wel super lief voor zijn zusje! Hopelijk verloopt het voor jou ook allemaal soepel! Zou proberen je niet zo druk te maken en het op je af laten komen. Geniet nog eventjes van de tijd alleen met je peuter en van je zwangerschap! 馃

4 jaar geleden

Ik lees mee, in januari uitgerekend van de tweede 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb in mei een 2e gehad en ryan is van juni 2019. Het viel mij echt heel erg mee! Deze bevalling en het herstel verliepen ook gelukkig heel vlot. Ryan moest wel heel erg wennen aan zijn zusje maar door de tijd goed te verdelen is het allemaal goed gekomen. Gelukkig slapen ze bij mij beide nog tussen de middag dus ik kon dan ook fijn mee dutten. Je draai is zo gevonden en ik heb de eerste week ook echt goed gebruik gemaakt van de kraamhulp.