6 Reacties
5 jaar geleden
Als je het mij vraagt is het een fase en ons zoontje is altijd wel een vroege vogel geweest, sinds gisteren 2 jaar! Slaapt tussen 13-15 soms 16 uur en gaat rond 19:30 uur naar bed! In december een maand lang rond 5/6 uur wakker en nu is het tussen 6-7 uur
5 jaar geleden
Wat leuk, mijn zoontje wordt 5 juli ook 2! Wat je schrijft is heel herkenbaar. Ik weet dat mijn oudste deze fase ook heeft gehad. Ties is op dit moment al maanden achter elkaar tussen 5 en 6 wakker. Wilt dan niet meer slapen. Het komt goed hoor. Dochter slaapt braaf van 7 tot 7 nu bijna 4. 😉.
4 jaar geleden
Onze zoon 24/6/19 dus ook 2 jaar. Slapen ook een drama sinds zijn geboorte al. Nu 19.00 erin huilen en mopperen 19.45 slaapt hij 5.00 wakker elke dag laten hem huilen tot 5.30 eerder willen wij niet uit bed te vroeg vind ik het. Middag 12.00/14.00 soms 14.30 wakker maken. Twee geprobeerd een uur slapen zodat hij de ochtend langer slaapt helaas geen resultaat behalve een mannetje dat oververmoeid raakt.
4 jaar geleden
Wat een vroeg vogeltje! Hier liepen wij ook twee maanden geleden tegen aan met onze zoontje van nu 2 jaar en 3 maanden die om 5.00 huilend aan z'n dag begon :o. Beetje advies om ons heen gevraagd en beste tip ooit: Slaaptrainer. Wij hebben een aapje dat wakker wordt om 7.00 (tijd kan je zelf instellen) en hij wacht nu steevast totdat Aapie wakker wordt en roept ons dan vrolijk! Het kostte even wat uitleg (de avonden ervoor "je mag papa en mama pas roepen als Aapie ook wakker is" en de ochtenden voor 7 uur "kijk Aapie en papa en mama slapen ook nog, dus ga nog maar slapen en roep ons als Aapie wakker is"), maar het was het waard! :)
4 jaar geleden
Reactie op Madelief5
Wat een vroeg vogeltje! Hier liepen wij ook twee maanden geleden tegen aan ...
Wij hebben sinds een week nu ook zo een aapje 😁 nu wil hij ook minder gemakkelijk in bed 🙈 maar ‘aapje moet ook slapen’ helpt. Nu nog ‘s ochtends, dat is nog altijd krijsen…. Ik ga het ook eens proberen met ‘ je mag mama en papa roepen als het aapje wakker is’. Het is wel al veel verbeterd maar moest het lukken om hem te rekken tot 7u zoals zijn broertje van 8maand zou dat fantastisch zijn 😊