19 Reacties
3 jaar geleden
Hier t zelfde. Nooit problemen met slapen, en nu ineens s avonds huilen, s nachts wakker en gillen...
3 jaar geleden
Hier al precies hetzelfde!
heb echt geen tips oid. Ze huilt hier soms zo hysterisch dat ze ervan moet overgeven. Is nu al 3 avonden op rij gebeurd. We gaan steeds maar om beurten er heen om haar te troosten. We houden haar wel altijd in bed. Maar gaan dan bij haar zitten. Ik hoop en verwacht dat het een fase is..
3 jaar geleden
Oohw hier zo herkenbaar!!! Laatste dagen is het echt een ramp. Grappig want ik ging een beetje zoeken wat het kon zijn en zag dit topic ook voorbij komen! Idd een fase zie ik overal. De tip van consequent blijven is hier echt onmogelijk. Ze wilde nooit bij ons in bed slapen en nu is het toch twee keer gebeurt omdat er echt geen andere opties meer waren.. hopen dat het snel beter gaat!
3 jaar geleden
Hier helaas ook precies hetzelfde, nooit problemen met slapen gehad en nu krijst ze alles bij elkaar. Alleen tussen ons in leggen helpt, iets wat we eigenlijk niet wilden. Hopelijk is het een fase inderdaad
VRIEND
3 jaar geleden
Hier is dit nu ook aan de gang, echt slopend.
Iemand er al doorheen??
3 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Hier is dit nu ook aan de gang, echt slopend.
Iemand er al doorheen??
Ja hier lijkt t weer voorbij te zijn.. Thank God :)
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Lovelychar
Ja hier lijkt t weer voorbij te zijn.. Thank God :)
Pfoee ik hoop dat het hier snel op gaat houden.. hoe lang duurde het bij jou?
3 jaar geleden
Omg zat hopeloos te zoeken. Onze zoontje wilt ook ineens tussen ons slapen wat die nooit wou. Huilen/krijsen rond 2/3 uur begin maar melk gegeven nu wilt die steeds voeding. Dus dat weer afleren komt nu zijn slaapprobleem 😞
VRIEND
3 jaar geleden
Hoe gaan jullie om met het slaapje weigeren? Hij ligt nu al 30 minuten te ‘zeuren’ in bed..
3 jaar geleden
Hier ook al 3 weken aan de gang! We moeten naast haar bed blijven zitten tot ze slaapt, anders helemaal hysterisch. Ook ‘s middags, soms wordt ze tussendoor nog wakker, zit ik er weer. ‘S nachts werd ze ook meerdere keren wakker soms echt meerdere uren aan klaar wakker! Was ik van 00.00u tot 04.00u in de weer met haar. Heb heel wat nachten naast haar geslapen, dat gaf haar rust. De nachten gaan nu beter, ik slaap weer in m’n eigen bed. Soms is ze nog even wakker maar de meeste nachten ben ik een half uur bezig of helemaal niet. Helaas is ze nu wel elke ochtend nog mega vroeg wakker, tussen half 6 en 6u. Dus hopelijk is dat ook snel voorbij. Ben best wel gesloopt na al die nachten en vroege ochtenden!