5 Reacties
2 jaar geleden
Ik ken wel meerdere kindjes die nog niet lopen. Is het toevallig een billenschuiver met kruipen? Je kan proberen om te stimuleren en oefenen. Maar het is vaak als ze het zelf leuk gaan vinden, kunnen ze het in een paar dagen.
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Ik ken wel meerdere kindjes die nog niet lopen. Is het toevallig een bill ...
Nee hij is geen billenschuiver… kruipt enorm snel.. soms proberen we het inderdaad om met hem te kopen maar hij is er snel klaar mee en gaat dan weer zitten en kruipen
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde 🙃 ik heb ook de neiging om er onzeker van te worden, maar ik probeer te denken aan de richtlijn van het CB: pas bij 24 maanden en niet lopen is het goed om even navraag te doen. En in de tussentijd probeer ik geen overkill te doen aan stimuleren, want daar wordt mijn zoontje nogal geïrriteerd van 🤣🤣
2 jaar geleden
Reactie op marquita84
Nee hij is geen billenschuiver… kruipt enorm snel.. soms proberen we het i ...
Hier hetzelfde. Vind het zo frustrerend en dat merkt ze ook en dat werkt niet. Fijn om te lezen dat hier meer ouders mee worstelen. Ze kan het wel heeft al flinke stukken los gelopen maar kruipen vind ze makkelijk omdat ze dat kan. Succes ermee. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt ze zijn alleen later.