Vorige week voor het eerst naar de crèche. Na de 1e keer verkouden en halve dag koorts. Toch maar weer gebracht want geen koorts meer en hij was super vrolijk, ook op de crèche.
Sinds donderdag is de verkoudheid vele malen erger geworden, z'n ogen zijn ontstoken en loopt continue prut uit en zijn opgezet. En koorts waar hij zo beroerd van is. Ik had geleerd geen zetpil te geven als de koorts onder de 39.5 zat, want dan de koort zijn werk doen. Maar hij is zo beroerd van de koorts, ik kan precies vertellen wanneer zijn temp boven de 38.5 komt want dan is het non stop huilen.
Dus nu al 3 dagen aan de zetpil.
Gisteren de hap gezien, want zijn ogen zaten helemaal dicht.
Hij heeft geen alarmsignalen, waarschijnlijk meerdere virussen tegelijk opgelopen. Zolang hij eet/drinkt/slaapt en niet benauwd of rare vlekken heeft is het uitzieken.
Maar hoe lang duurt dat dan?
Verkoudheid is nu al een week, al 3 dagen volle bak koorts (behalve 1e 6 uur na een zetpil), oogjes en Verkoudheid worden maar niet minder.
Eten en drinken wordt steeds moeilijker.
Dit is mijn 1e kindje en de 1e keer dat hij echt ziek is, en tbh ik ben de hele dag bang dat het erger wordt. Voorheen als hij koorts had was het max een dag.
Stom kinderdagverblijf, hij gaat er nooit meer verkouden heen. En als het enkel aan mij lag, ging hij nooit meer.
Hoe lang duurt dit nog :-(
P.s
Ik ben nu zelf ook ziek en heb al 5 nachten nauwelijks geslapen. Dus vergeef mij de drama.