22 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vorige maand ook voor het eerst weer ongesteld na 8 maanden( ik geef ook nog steeds borstvoeding) en ik ervaar precies het zelfde. Afgelopen weekend weer voor de 2e keer geworden en ervaar ook weer het zelfde. Heel veel de 1e 4 dagen

5 jaar geleden

Hoop voor dat het ooit weer 'normaal' wordt... mijn dochtertje is 10 maanden... het is echt een bloedbad en duurt ook heel lang :(

5 jaar geleden

Het is maar goed dat ik niet hoef te werken. Ik zie daar wel tegenop, als het maandag nog steeds zo veel is. Misschien maar kraamverband halen 🤔

5 jaar geleden

Bij mij is de eerste dag van mn menstruatie ook elke x een bloedbad sinds mn bevalling. Vind het erg vervelend.

5 jaar geleden

Ik heb net maar een ledikantzeiltje op bed gelegd. We hebben nog niet zo lang geleden een nieuw matras gekregen 🙈🙁 *ff voor de duidelijkheid, als ik iemands bericht like, dan is dat omdat ik het fijn vind dat je reageert. Ik vind het natuurlijk niet leuk dat je zelf dit ook hebt

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben in juni bevallen via een keizersnede. Ook mijn derde. Sindsdien zijn mijn dag 2 en 3 vet heftig. Met stolsels en al. En ieder uur a twee uur verschonen. Brrr

5 jaar geleden

Ik heb het ook, en ben er zo ziek van! Vreselijk! En onregelmatig, de laatste keer was 3mnd geleden. Inmiddels 8 testen verder natuurlijk, want vond het wel heel lang duren! Nu weer ongesteld geworden en over 2 weken laat ik een spiraal plaatsen. Hopelijk dan niet meer al deze klachten...

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde; vreselijk! Weet niet hoe dat had moeten gaan als ik naar kantoor had gemoeten 🙈 Tweede x was precies zo. 😩 Ik start weer met anticonceptie bij de volgende ronde dus hopelijk stabiliseert het allemaal weer wat. Succes ladies. The struggle is real. Oh ja en voor de nachten gebruik ik gewoon kraamverband 💡

5 jaar geleden

Ik ben nu alweer voor de 6e keer ongesteld geweest en nu was het weer een beetje als vanouds.. niet fijn maar wel te doen. Hiervoor liep ik ook leeg en moest ik mijn cup ieder uur wisselen. Bizar gewoon 😅 Bij mij is het nu weer een stuk beter gelukkig, maar dat zegt waarschijnlijk niets over de volgende keer..

5 jaar geleden

Reactie op LadiDi

Heel herkenbaar. Ik ben in juni bevallen via een keizersnede. Ook mijn derd ...
Dit heb ik ook! Ben ook bevallen met een keizersnede. Ben afgelopen periode begonnen met de pil (wat eigenlijk niet op de planning stond, maar puur om deze heftige menstruaties). Ik hoop dat het wat minder wordt. Bij mij doet het overigens niet echt pijn. Wel voel ik mijn ovulatie ook mega goed.

5 jaar geleden

Reactie op mamavan3meiden

Hier precies hetzelfde; vreselijk! Weet niet hoe dat had moeten gaan als ik ...
Ja dit! Ik ben dus ongesteld, had gisteren een hele lange meeting, 2x kraamverband gebruikt en wat denk je, ben alsnog flink doorgelekt, ben zo blij ik nu momenteel niet naar kantoor moet!

5 jaar geleden

Reactie op kleinebeer

Dit heb ik ook! Ben ook bevallen met een keizersnede. Ben afgelopen periode ...
Ik voel mijn ovulatie ook heel goed. Dat had ik voor mijn zwangerschap niet!

5 jaar geleden

Ik werd na 10 weken voor het eerst weer ongesteld, geef ook borstvoeding.. ik ben weer net als voor de zwangerschap weer vrij regelmatig, en ook heel erg heftig ongesteld inderdaad, elke maand opnieuw.. met normale tampons lekte ik elke keer door dus heb nu de super tampons gekozen maar die moet ik ook regelmatig vervangen🥴

5 jaar geleden

Ik werd na 10 weken voor het eerst weer ongesteld, geef ook borstvoeding.. ...
Dit is naar mijn tweede zwangerschap. Naar mijn eerste zwangerschap was dit niet zo heftig..

5 jaar geleden

Ik had altijd al een heftige menstruatie maar na mijn bevalling is het nog heftiger geworden. Vreselijk.. Een week voordat ik het daadwerkelijk word, heb ik al pijn in mijn buik. Dan wacht ik iedere dag dat het kan gebeuren, komt het pas een week later. En dan houdt het nog een week aan. Verloskundige vertelde mij toen wel dat het bij veel vrouwen heftiger wordt na de bevalling. Ik hoop dat het inderdaad weer normaal wordt maar vrees van niet

5 jaar geleden

Hadden jullie hier voor ook productie dip ? Ik heb ineens minder productie en heb zo wat een maandstondgevoel in mijn buik denk ik. Onze zoon is nu 9,5 maand bijna en dat zou veel verklaren.

5 jaar geleden

Volgens mij kan een zwangerschap de cyclus op allerlei manieren beïnvloeden. Zelf heb ik sinds mijn bevalling ineens migraine rondom mijn menstruatie, daarvoor nooit last van gehad. Kan natuurlijk ook zijn dat de hoeveelheid bloedverlies tijdelijk meer is en na een paar menstruaties weer minder wordt.

5 jaar geleden

Mijn eerste menstruatie kwam na 5 weken weer. Daarna heel lang niet. Als ik het wel ben duurt het een week en dan de ene dag wel en de andere dag niet. Zo is het nog steeds, heel irritant. Voor mijn zwangerschap was ik 3 dagen ongesteld en dan was het klaar, nu heb ik geen idee wanneer het klaar is.

5 jaar geleden

Ik heb de eerste menstuatie na mijn bevalling het kraamverband weer uit de kast gepakt hoor. En dat na een eerste bevalling. :)

5 jaar geleden

Ik ben 8wkn na mijn de bevalling weer ongesteld geworden en herken mij meteen in je verhaal. Ik heb nog 2 stonden afgewacht, maar het was drama... ik heb toen een afspraak bij de gyneacoloog gemaakt. Hij heeft me nog een keer gecontroleerd of er niet misschien iets van de placenta achter was gebleven, gelukkig was dat niet het geval. In goed overleg en met de benodigde uitleg, hebben wij er samen voor gekozen om een Mirena spiraaltje te plaatsen. Deze doet inmiddels goed zijn werk en zijn mijn menstruatie stukken minder en minder heftig en veel. Het nadeel is dat je geen controle over je bloedingen hebt, deze kunnen komen wanneer ze willen. Maar dat neem ik voor lief, want de hoeveelheid was voor mij niet meer normaal. Ik heb geen koper spiraal gekregen, omdat deze de menstruatie en de hoeveelheid bloed, nog heftiger zou maken.