Hi..
Waar moet ik beginnen.. Ik ben gewoon emotioneel helemaal op..
Ik heb een zoontje van 2 jaar, hij is mijn alles en ben zo zo zo gek op hem.. maar soms kan ik hem ook echt niet aan. Elke keer zo dra ik in de buurt ben begint hij om van alles te huilen en krijsen zodra oma en opa oppassen en ik er dus jiet ben is hij super braaf..
Thuis ook moet ik elke dag weer de moeite doen om gewoon de dag door te komen elke dag is het weer huilen en krijsen om alles de kleinste dingen.. bijvorbeeld als zijn autotje niet rijdt zoals hij dat wil nouuu dan begint ie al te huilen en te krijsen. ik weet gewoon niet meer wat ik moet. met dingen gooien doet ie ook zo vaak elke keer leg ik hem uit dat dit niet oke is maar hij blijft het doen. Ook heb ik geprobeerd om hem time-outs te geven maar geen succes.. hij rent vanaf zijn hoekje gewoon terug naar mij ook al zet ik hem 10x terug.. Alles alles moet gaan zoals hij het wil zo niet dan krijst hij alles bij mekaar!
Soms midden in de nacht word ie wel eens wakker dan wil ik hem terug in zijn bedje laten slapen nou dat wilt ie op een of andere manier niet waar door hij er alles aan doet om bij ons in bed te komen slapen al moet ie midden in de nacht uren huilen. Ik geef het dan ook gewoon op simpel weg omdat hij anders de hele buurt wakker maakt.
Ik denk dat het mijn eigen fout is en niet zo lief voor hem koet zijn en daar mee bedoel ik hem t gevoel geven dat ie overal mee weg komt en langer boos blijven misschien of hem niet zijn zin geven al duurt het uren, maar ik ben echt moe en heb gewoon geen geduld meer, daarnaast heb ik ook nog eens een dochtertje van 7 maanden die dan ook door hem steeds wakker word en over dag niet normaal haar dutjes lan doen 😫😫
hebben jullie aub tips van hoe ik dit anders aan kan pakken of iemand ook zoiets meegemaakt?