11 Reacties

2 jaar geleden

Hmm niet perse het vaker wakker worden in de nacht, maar bij ons waren de laatste dagen een drama met in slaap komen. Wilde alleen maar in slaap vallen als hij één van ons zag. Dit klinkt misschien een beetje zweverig, maar valt me wel op dat hij vaker moeite heeft met slapen rondom volle maan. Maar wie weet, misschien is het ook gewoon een beetje verlatingsangst op het moment.

2 jaar geleden

Hier ook ineens lastig in slaap komen en wakker worden in de avond, nacht of vroeg in de ochtend. Nu al hele avond met hem bezig, het lukt hem niet om in slaap te komen. Geen idee wat er is, hij sliep hiervoor al maanden heel goed.

2 jaar geleden

Ja hier hetzelfde. Zowel overdag als ‘s nachts opeens wakker ook weer. Lijkt niet meer zelf in slaap te kunnen vallen… Vreselijk. Echt zó geen zin in… 🤷🏼‍♀️🥱

2 jaar geleden

Gisteravond van half 8 tot half 10 steeds huilen, snachts van 2 tot 5uur.. niks hielp. En nu is het feest weer begonnen. Overdag slaapt hij ook moeilijk in en als hij in slaap valt dan ook 45 a 60min. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Nandi

Hmm niet perse het vaker wakker worden in de nacht, maar bij ons waren de l ...
Hier ook hoor .. met volle maan slaapt hij heel slecht.. 🙈

2 jaar geleden

Herkenbaar en hier 19,5 maanden oud. Ik neem hem weer bij mij in bed.. anders slaap ik ook niet meer 🤪

2 jaar geleden

Volle maan dacht ik idd ook aan, gelukkig was het na een week weer rustig en slaapt hij nu de nachten weer door en nog steeds 2 slaapjes overdag.. 1 slaapje gaat het nog niet zo goed af heb ik het idee

2 jaar geleden

Same here… ineens sinds een week wil ze handje vasthouden want anders slaapt ze niet. Ze wordt ook wel vaker wakker in de nacht maar gelukkig slaapt ze ook nachten door tot 6.00 … Ik hoop wel dat dit zichzelf op gaat lossen. Een slaapcoach heb ik geen zin in

2 jaar geleden

Oh hier ook sinds 2 weken! Vreeeselijk. Je mist gewoon elke keer een halve nacht slaap 😴 😩 hopelijk is het gauw weer over!

2 jaar geleden

Hier ook!! Ik begrijp er niets van. Ik zie veel mama's met hetzelfde probleem, maar weet er ook iemand wat de reden zou kunnen zijn?

2 jaar geleden

hier niet zozeer dat hij in de nacht wakker word maar wel dat hij nu ineens elke ochtend om 6 uur wakker word en de boel bij elkaar gilt omdat hij eruit wilt. hij sliep altijd van 19:00-09:00 nu van 20:00 tot 6:00 😅 weet niet zo goed hoe ik dit weer naar een normalere tijd kan krijgen. tips zijn welkom