11 Reacties
2 jaar geleden
Hmm niet perse het vaker wakker worden in de nacht, maar bij ons waren de laatste dagen een drama met in slaap komen. Wilde alleen maar in slaap vallen als hij één van ons zag. Dit klinkt misschien een beetje zweverig, maar valt me wel op dat hij vaker moeite heeft met slapen rondom volle maan. Maar wie weet, misschien is het ook gewoon een beetje verlatingsangst op het moment.
2 jaar geleden
Ja hier hetzelfde. Zowel overdag als ‘s nachts opeens wakker ook weer. Lijkt niet meer zelf in slaap te kunnen vallen… Vreselijk. Echt zó geen zin in… 🤷🏼♀️🥱
2 jaar geleden
Reactie op Nandi
Hmm niet perse het vaker wakker worden in de nacht, maar bij ons waren de l ...
Hier ook hoor .. met volle maan slaapt hij heel slecht.. 🙈
2 jaar geleden
Same here… ineens sinds een week wil ze handje vasthouden want anders slaapt ze niet. Ze wordt ook wel vaker wakker in de nacht maar gelukkig slaapt ze ook nachten door tot 6.00 … Ik hoop wel dat dit zichzelf op gaat lossen. Een slaapcoach heb ik geen zin in
2 jaar geleden
hier niet zozeer dat hij in de nacht wakker word maar wel dat hij nu ineens elke ochtend om 6 uur wakker word en de boel bij elkaar gilt omdat hij eruit wilt. hij sliep altijd van 19:00-09:00
nu van 20:00 tot 6:00 😅 weet niet zo goed hoe ik dit weer naar een normalere tijd kan krijgen. tips zijn welkom