21 Reacties
5 jaar geleden
Heb ik ook niet gehad. Ik stond op een ochtend op uit bed en toen waren m'n vliezen gebroken. Verder gebeurde er niets die dag dus ging ik savonds aan de weeenopwekkers. Weet van mijn zus dat ze bij de eerste ook geen voorweeen heeft gehad, bij de 2e wel.
5 jaar geleden
Hee Sarah!
Ik heb helemaal geen voorweeën gehad. Ik ben bevallen met 39+6 weken. Bij mij begon het met spontaan gebroken vliezen, maar zonder voortekenen. Succes met de laatste loodjes!
5 jaar geleden
Ik lees even mee! Ben vandaag 40+2 ook nog geen voorweeën! Hoop dat onze wondertjes snel komen!🍀🍀✨
5 jaar geleden
Hee! Hier 40.4 en ook alleen wat harde buiken en krampen maar ze zit volgens mij nog heel erg goed😂 wordt nu wel een beetje ongeduldig😭
5 jaar geleden
Toevallig! Ik ben nu ook 40+1 😂 maar ik heb af en toe wat steken die ik niet kan plaatsen. Weet niet echt of dat voorweeën zijn, ben benieuwd.
5 jaar geleden
Ik ben 39+6 nu. Vandaag (zaterdag) hele dag ongemakkelijke harde buiken gehad en wat minder beweging. Vanavond wilde wij gaan eten, werd ik enorm flauw en ontzettend zweten en trillende handen. Harde buiken bleven en de bewegingen kwamen weer op gang, en hoe ook. Toch de verloskundige maar gebeld, advies paracetamol, douchen en naar bed. Net weer eventjes wakker, maar het zet helaas (nog) niet door. Ik hoop dat onze meid dit weekend gezellig komt.
Ik lees bij iedereen wel wat harde buiken, maar harde buiken worden toch ook wel gezien als voorweeën ? Ze zorgen niet voor ontsluiting maar wel verwerking toch?
5 jaar geleden
Ik had ook helemaal geen last. Geen enkele kramp of wat dan ook. Ik zou met 41.4 worden ingeleid en had de dag ervoor nog maar 1 cm ontsluiting. Die dag heb ik gewoon gewinkeld en zijn we op de fiets naar mijn moeder gegaan. Niks aan de hand. Toch is het savonds alsnog spontaan begonnen. Het duurde dus even maar uiteindelijk was het zeker het wachten waard 🥰
VRIEND
5 jaar geleden
Ik ben bevallen met 40+5 vorige week. Geen voorweeen, harde buiken of wat dan ook gehad. Ook geen gebroken vliezen of slijmprop. Opeens begonnen de weeën en 14 uur later was ze geboren. De dag zelf heb ik nog geshopt, uiteten geweest etc.
Vliezen en slijmprop tijdens bevalling. Dus het kan zo ineens gebeuren zonder dat je ook maar iets voelt:)
Nog even volhouden en dan kan je je wondertje eindelijk ontmoeten :-)!
5 jaar geleden
Reactie op Mris92
Ik ben 39+6 nu. Vandaag (zaterdag) hele dag ongemakkelijke harde buiken geh ...
Dat wilde ik ook net vragen.. hoe voelen voorweeen, want harde buiken heb ik vanaf week 20
5 jaar geleden
Ben nu 39+6 en heb pas 1 avond 3 voorweeen gehad ofzo. Verder alleen harde buiken maar wel al ontsluiting naar mijn mening 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Mris92
Ook morgen uitgerekend dus😁 spannend. Hoe weet je dat van je ontsluiting?
Ja heb elke keer gezegd dat die de 28e zou komen, dus heel spannend. Ontsluiting, nouwja zelf gevoeld, eerst was t voor mij idee soort hard puntje (topje) en nu voel ik wel een “hardere” rand maar geen puntje (topje) meer zegmaar...
al weet ik niet hoeveel oid want zover kom ik niet 😂
5 jaar geleden
Reactie op cynthiatjhe
Ja heb elke keer gezegd dat die de 28e zou komen, dus heel spannend. Ontslu ...
Hoop met je mee😄 ik ben gisteravond naar bed gestuurd door de VK. Hele ongemakkelijke harde buiken en ik werd flauw met een zweetaanval. Ze zei het kan doorzetten of niet, niet dus😩.
Het voelen probeer ik ook onder de douche, maar kom niet zover meer. Dus misschien wel verweekt ook. Geen slijm verloren nog?
5 jaar geleden
Reactie op Mris92
Hoop met je mee😄 ik ben gisteravond naar bed gestuurd door de VK. Hele ong ...
Al wel verloren 2 weken terug al, dus zal opnieuw aangemaakt zijn... verlies hier en daar beetjes slijm nu maarja