16 Reacties

5 jaar geleden

O hahaha hier 4 maanden en ik vind het zo schattig.... Van de week bij de action en ging steeds harder... Ik moest zelf er kei hard om lachen馃檲

5 jaar geleden

Haha mijn dochter heeft er ook last van, maar kan er gelukkig nog om lachen!

5 jaar geleden

Hier ruim 4 maanden en ook hier keihard aan het gillen. Hij gilt om alles als hij blij is, enthousiast is of aandacht wil. Ik kan je 1 ding vertellen het wordt alleen maar meer en harder. Me oren kunnen beginnen gewoon te klapperen馃ぃ馃ぃ. Vind het heel schattig en leuk maar het geeft je behoorlijk veel hoofdpijn

5 jaar geleden

Haha ja hier vond ik het eerst ook schattig! Maar het gaat steeds harder en harder. Door corona werken we thuis en dan is het best wel irritant. Ben vooral wel blij dat het herkenbaar is. Dan zal het wel...;)

5 jaar geleden

Hier ook 5 maanden en het is de helft van de dag volop aan brabbelen of aan het gillen 馃槀

5 jaar geleden

Ja ons zoontje doet dit ook! Hij is net vier maanden en schrikt er soms zelf ook van 馃槀馃槀

5 jaar geleden

Ja ons zoontje doet dat ook al een maandje soms. Ik moet er meestal erg om lachen. Zelfs dat hij tijdens zn sprong bedacht dat het wel geschikt was om om 4 uur snachts te gaan oefenen. Zooo vrolijk haha

5 jaar geleden

Ja ons zoontje doet dit ook! Hij is net vier maanden en schrikt er soms zel ...
Haha die van mij ook, bijna 4 maanden en regelmatig gilpartijen

5 jaar geleden

Onze zoon vindt het heeelijk om te gillen als de stofzuiger aanstaat 馃槄

5 jaar geleden

Ik vind het nog wel grappig! Hij balt ook zijn vuistjes erbij om kracht bij te zetten 馃槄馃檳 laat maar lekker gillen hoor, hoort erbij toch

5 jaar geleden

Mijnes gilt ook haha ik vind het wel grappig dat ze al zoveel te zeggen heeft

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 4 maanden heeft ook twee weken lang vreselijk veel gegild. Het begon schattig, maar vond het na een tijdje echt irritant. Het was oom precies in een week dat we door de corona niet naar het werk en kdv konden. Gelukkig was het net zo plotseling weer over en leert hij nu ook fluisteren

5 jaar geleden

Waarom zou je het willen afleren? Dit hoort toch gewoon bij de ontwikkeling?

5 jaar geleden

Reactie op Mama Miep

Waarom zou je het willen afleren? Dit hoort toch gewoon bij de ontwikkeling ...
Ik vroeg of iemand het herkende. Als iets wat bij de ontwikkeling hoord. Was daar niet zeker over. En als je de hele dag thuis samen zit te werken kan het best wel storend worden;) ik heb weinig trek in een kind wat gaat gillen wanneer het haar zin niet krijgt of iets...

5 jaar geleden

Reactie op Jansss

Ik vroeg of iemand het herkende. Als iets wat bij de ontwikkeling hoord. Wa ...
Sorry dat ik je verkeerd begrepen heb, door je zin over dat een kind van 5 maanden lastig te leren is dat gillen gek is, trok ik de conclusie dat je het af wilde leren. Denk dat je het niet moet zien als zn zin niet krijgen. Dit is denk ik, puur de ontwikkeling van de stembanden. Ik vind t vooral hilarisch..

5 jaar geleden

Reactie op Jellybean2020

Ja ons zoontje doet dat ook al een maandje soms. Ik moet er meestal erg om ...
Jaaah hier ook. Geen tips hoe je het gillen stop. Want ik kijk hier nu zelf ook naar een gillende tante馃槀馃槀馃槀 dus kom maar door met de tips want 04.00 in de ochtend vind ik toch wat minder schattig dan het gillen om 16.00 in de middag馃槄馃槄 dat we nog geen klachten uit de buurt hebben gehad... grapje natuurlijk馃槣 zelf zie ik dat het vaak lekker de stembanden trainen is maar ze doet het ook als ze moe is honger heeft of aandacht wilt. Bij moeheid en boosheid is het boos gillen en de rest gezellig blij gillen.