7 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee, want dat probleem heb ik ook.

4 jaar geleden

Wij gaan elke week babyzwemmen (30 min.) en hebben 1x per week muziek op schoot (45 min.). Verder wonen we in een straat met veel kindjes dus ook lekker buiten spelen met andere kindjes. 1x in de twee weken wel even naar de bibliotheek om boekjes te halen. En af en toe naar de kringloop, daar hebben ze een kinderafdeling. Haal ik nog wel eens wat leuke boekjes of speelgoed en mn kleine ventje ziet er genoeg wat hij even vast kan houden.

4 jaar geleden

Wij doen sinds een paar weken ouder en kind gym, en daar kan mijn dochter zich heerlijk uitleven! Verder inderdaad naar de bibliotheek, maar ook af en toe naar het voorleesuurtje. Het voorlezen zelf heeft ze nog niet veel geduld voor, maar de spelletjes en kindjes eromheen vindt ze heel erg leuk. Verder probeer ik af en toe een nieuwe speeltuin te zoeken, en ook lekker de tijd nemen voor boodschapjes, is voor haar ook nog steeds een hele belevenis. Binnen vind ik soms ook lastig, aangezien ik fulltime met haar thuis ben, dus heb af en toe het gevoel dat dat veel van hetzelfde is. Laatste weken af en toe met droge rijst en macaroni laten spelen, en dat vindt ze heel erg leuk. En van het weekend heb ik raamstickers van nijntje gekocht, en daar is ze nu al een paar dagen heel druk mee. En vooral overal bij laten helpen, ook al duurt het dan veel langer 馃槅

4 jaar geleden

Kinderstoeltjes... ideaal.. uren plezier mee.. klimmen, in en uit, knuffels erin en uit.. Keukentje is hier een succes, vooral de deurtjes 馃ぃ open dicht open dicht Ballenbak, ook top! Speelhuisje!

4 jaar geleden

Ik ga ook niet altijd weg! Als ik vrij ben en we samen thuis zijn, is het ook lekker om rust te pakken en gewoon samen te zijn. (Anderhalve dag opvang en 1 dag oppasoma) Wat we wel doen is vaak wandelen, op visite (andere kindjes is extra leuk), naar opa/oma, rondje fietsen, incidenteel zwemmen/speelparadijs etc. Leg af en toe wat speelgoed weg thuis dan blijft het interessanter heb ik het idee!

4 jaar geleden

Ik doe ook wel veel huishoudelijke dingen samen met m'n dochter: de wasmachine aandoen, was ophangen, planten water geven, fruit plukken in de boomgaard, onkruid wieden, poetsen. Geweldig vindt ze het. Ik betrek haar er dan helemaal bij. Nu het herfst is lekker naar buiten noten en kastanjes verzamelen, bladeren opruimen. En dan binnen spelen met de noten. In en uit een bakje/kiepwagen doen. Dat soort dingen....

4 jaar geleden

Heel de dag gaat dit door 馃ぃ. Wel prima zo met die regen.