15 Reacties

5 jaar geleden

Eigenlijk doe ik er alles mee, behalve strijken en koken.

5 jaar geleden

Ik doe er ook bijna alles mee. Alleen wanneer ik moet bukken dan doe ik toch even een hand achter zijn hoofdje. Hoeft denk ik niet pers茅, maar dat voelt wel beter. 馃槈

5 jaar geleden

Ik heb een andere draagzak, maar doe er eigenlijk alles mee, behalve naar de wc gaan ongeveer ;) zolang hij/zij ontspannen in de draagzak zit en voldoende lucht krijgt is het toch prima?

5 jaar geleden

Ik doe ook wel eens een opgerolde hydrofieldoek achter zijn nekje. Dan zit het hoofdje in ieder geval stevig.

5 jaar geleden

Alles idd! Ook naar de wc gaan馃き zowel met de doek als met de zak. Behalve koken idd! En niet heel veel bukken haha (bijv iets van de grond af pakken), maar zelfs dat doe ik soms. Kan gewoon hoor!

5 jaar geleden

Alles, behalve koken idd

5 jaar geleden

Wij mochten van de kraamzorg onze kleine vanaf 4 weken in de draagzak doen, we hebben een stokke mycarrier, en zij raadde mij voor in huis een draagdoek aan. Iemand ervaring met het gebruiken van de Stokke of een andere draagzak in huis? Ik twijfel namelijk of ik nog een draagdoek moet aanschaffen al is onze kleine inmiddels bijna 4 weken. Want soms even de handen vrij lijkt me fijn馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Patricia1990

Wij mochten van de kraamzorg onze kleine vanaf 4 weken in de draagzak doen, ...
Ons meisje is ook al bijna 5 weken, heb de draagdoek ook aangeschaft omdat ze het liefst heel de dag in onze armen wil liggen en je met een draagdoek nog wat dingetjes kunt doen in huis. Ik heb een bam&boe draagdoek en vind hem tot nu toe fijn, maar vandaag is pas de eerste dag dat ik hem gebruik. Het is fijn, maar verwacht niet dat je volledige vrijheid hebt. Met bukken bijvoorbeeld moet je erg voorzichtig zijn en het hoofdje met je hand ondersteunen, en zoals de meeste dames hier al in de reactie zeggen raadt de leverancier ook in de gebruiksinstructies af om te koken of strijken met de baby in de draagdoek. Ik vind een draagzak zo stug voor in huis, vond ik zelf niet fijn

5 jaar geleden

Ik doe rustig, opruimen, stofzuigen, dweilen, vaatwasser in en uitruimen en de keuken 馃槄 alleen met bukken pas ik heel erg op.. Veel squats en lunges om dingen van de grond te rapen馃槀

5 jaar geleden

Ik gebruik sinds dag 4 de draagdoek, vooral om buiten mee te wandelen maar ook als hij wat onrustig is. Dan ben ik ook weleens bezig met koken (niet met vuur of oven) of aan het eten. Zodra ik ga zitten wordt hij vaak onrustig dus staan of lopen is wel het handigst. Plassen met hem in de draagzak blijkt ook prima te kunnen ;). De was doen vind ik bijv niet handig ivm bukken. Bij mn oudste heb ik trouwens ook een paar x een soort back in shape bootcamp gedaan met haar in de draagzak.

5 jaar geleden

Reactie op Patricia1990

Wij mochten van de kraamzorg onze kleine vanaf 4 weken in de draagzak doen, ...
De stille is qua ergonomie voor je kindje niet ideaal. De ondersteuning bij de beentjes is onvoldoende en het rugpand is te stevig, waardoor je kindje niet de juiste bolling van het ruggetje kan maken. Ik ben geen professional, maar zeker ervaringsdeskundige. Ik zou dus zeggen: doen die draagdoek (of andere ergonomische drager)

5 jaar geleden

Ik doe hier bijna alles met haar in de draagzak, ik heb de ergobaby. Enige wat ik niet doe is eten uit de oven halen, koken op gas (wel inductie) en strijken. Met was ophangen zet ik de wasmand hoger zodat ik niet steeds hoef te bukken. Enige onhandige is onder de meubels stofzuigen

5 jaar geleden

Reactie op Dyonne_95

Ik heb een andere draagzak, maar doe er eigenlijk alles mee, behalve naar d ...
Naar de wc gaan.. confession; yes, ook dit dus gewoon met een draagzak ;)

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb een draagzak van Artipoppe. Daarin voelt ze hartstikke stevig en net goed ondersteund! Ik ruim de vaatwasser uit, ruim rondslingerende dingen op, kan een beetje werken achter mijn bureau.. nu alleen nog buiten ook gebruiken馃槉. Ik doe geen dingen waar ik continue moet bukken want dan niet ik continue 4kg op en neer tillen. Heel sportief, maar vond ik een beetje enthousiast馃槄.

5 jaar geleden

Zoals hierboven al vermeld; ik doe eigenlijk ook alles met de kleine in de draagdoek. Alleen niet te veel bukken (gewoon niet chill qua gewicht en idd t hoofdje dan toch moeten ondersteunen) en verder doe ik voeden ook niet in de doek (zou wel moeten kunnen, maar ik zie t nog niet echt voor me馃槄).