12 Reacties

5 jaar geleden

Je hebt een vervolg slaapzakje hiervan. Waarbij je kan gaan afbouwen. Hoe precies weet ik niet, mijne is 10 weken en ligt nog in de piep, maar ik heb wel de vervolg slaapzak al liggen (gekregen)

5 jaar geleden

Ik lees mee. Gelukkig is onze kleine man nog niet omgerold maar dat gaat komen elk moment ben ik bang. Bijna 10 weken is hij nu. Ik baker hem in een Pacco. Hij slaapt niet zonder 😬 Volgens mij heb je afbouw doeken ofzo.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Puckababy mini! Vervolg op de piep inderdaad. Ze zeggen dan starten met overdag de armpjes uit het slaapzakje en in de nacht de armpjes nog in het slaapzakje. Vervolgens uitbreiden. Aangezien jouw kindje al gestart is met omrollen weet ik niet of afbouwen nog een optie is?

5 jaar geleden

Wij hebben na de piep de puckababy mini aangeschaft. Hier kun je de armen uit doen als ze gaan omrollen. Het was even 1 nachtje wennen maar ze slaapt er nu heerlijk in

5 jaar geleden

Reactie op msxrowena

Ik lees mee. Gelukkig is onze kleine man nog niet omgerold maar dat gaat ko ...
Mijn mannetje slaapt ook met pacco en kan niet zonder.. ( 10w ) maar vindt het niet leuk om ingebakert te woorden 😅 maar slaap zalig 😇

5 jaar geleden

Wij hebben nu ook de piep voor onze kleine meid. Straks over na de mini, twijfel erg tussen de gewone of de teddy. Onze dame trapt altijd de deken van zich af! 🤭 Welke hebben jullie?

5 jaar geleden

Onze dochter (12 weken) heb ik vandaag in plaats van de piep in de mini gedaan, omdat de piep in de was zat en ik die niet op tijd droog had. De mini had ik al thuis liggen. Met haar armen ín de mini bleef ze huilen. Ze kon (omdat deze eigenlijk te ruim is) de stof vrij ver omhoog doen en ook over haar gezichtje. Nu heb ik de armen eruit gehaald en ze slaapt ineens meteen 🤔 misschien is het toeval en anders was ze er blijkbaar aan toe en is het afbouwen ineens heel snel gegaan, haha. Misschien het proberen waard?

5 jaar geleden

Begint je kindje echt al met omrollen van rug naar buik?? Onder een strak laken kan het nog lang aan hoor, die mini gaat tot 6 maanden. Goed strak laken en ze rolt nu met 11 weken echt nog niet om lijkt mij?

5 jaar geleden

Reactie op Jajsje

Mijn mannetje slaapt ook met pacco en kan niet zonder.. ( 10w ) maar vindt ...
Dit hebben wij ook. Bij inbakeren is het al huilen maar slaapt echt zo goed 🤗🤗

5 jaar geleden

Reactie op Palma

Begint je kindje echt al met omrollen van rug naar buik?? Onder een strak l ...
Hier een kind van bijna 10 weken die wel degelijk omrolt. En veel kracht in benen dus dekentje wurmt hij zich ook uit of van zich af.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op Apee

Hier een kind van bijna 10 weken die wel degelijk omrolt. En veel kracht in ...
Je hebt een hulkje gebaard! 😅 Probeer eens een pacco laken, die zijn breder aan de bovenkant, die kun je strak om je kindje heen doen, zo instoppen onder het matras, aan de zijkanten. Dan ligt ie er zelf op.

5 jaar geleden

Je kan proberen eerst met een armpje eruit in de puckababy mini. Zo hebben ze wel de mogelijkheid hun gezichtje te draaien door zich met dat ene armpje een beetje op de drukken. Mijn zoontje is te groot voor de Piep, maar in de mini heeft hij teveel vrijheid met zijn armpjes en daarvan raakt hij gefrustreerd. Ik wikkel hem over de mini in met een grote hydrofiel doek, zo heeft hij toch dat veilige gevoel en doordat de doek ademt is het niet te warm. Je kan dit ook doen met 1 armpje eruit. Mijn zoontje is 12 weken morgen rolt nog niet dus beide armpjes blijven er hier nog in.