Dag mama’s
Het is Pasen geweest en onze dochter is zot van auto’s tractoren en vrachtwagens. Nu zijn we gaan winkelen en zag ze daar een hele grote auto staan waar ze in kon zitten dus mijn dochter rent er naar toe en gaat er in zitten resultaat ze wilt er niet meer uit wij dus besloten dat ze zo een zou krijgen. Gisteren was het dan zo ver de onthulling van haar auto ging er meteen in zitten muziekje deed ze zelf aan en rijden maar ze was helemaal blij. Nu moest ik de middag gaan werken dus hebben we ze even bij oma gelaten zodat ze nog verder kon spelen maar nu is ze ineens heel erg bang van haar auto ze wil er niet meer in of ze begint te huilen ze wil hem zelfs niet meer zien. Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. Ook loopt ze niet in haar normale doen ze wilde niet meer in huis komen van de morgen wss omdat ze wist dat de auto er stond of zo maar ook komt ze vaak en dan echt vaak knuffelen of op de bank tegen ons aan hangen terwijl mijn dochter iemand is die geen 5 min op de bank kan blijven zitten en nooit knuffels wilt geven. Ze word morgen 22 maanden. Vind het zo sneu voor haar. Iemand tips
Hoi hoi,
Misschien voelt ze zich niet zo lekker. Of last (overwhelmed).
Geef het even de tijd en miss heel langzaam weer haar auto introduceren?
En misschien (klinkt gek) zelf ermee spelen om te laten zien dat er niets aan de hand is?
Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar die auto zelf hihihi (voor mijn zoontje).
Ja hij is echt leuk veel opties ook je kan muziek afspelen via usb maar aan het stuur heb je ook paar nummers ze kan zelf rijden door de gaspedaal in te drukken maar wij kunnen ook met een afstandsbediening sturen
Zou er in jouw afwezigheid misschien een (klein) ongelukje gebeurt kunnen zijn? Dat is echt het allereerste waar ik aan denk. Misschien gevallen met eruit klimmen? Zoiets simpels
Ik denk inderdaad een klein ongelukje of iets.. misschien heeft ze zich eraan pijn gedaan.. of geschrokken door een bepaald geluidje. Kan zijn dat oma dat niet eens heeft gezien. Hier heeft mijn meisje van 22 maand een tractor, niet helemaal hetzelfde maar.. die vond ze ook helemaal geweldig, totdat opa haar erop zette en ineens heel hard ging rennen ermee ( zodat ze vooruit ging) nou je raad het.. mooi niet dat ze Dr nog op wou.. we hebben het met rust gelaten, en nu, 3 weken verder.. is ze het vergeten en speelt ze er weer graag mee..
Ik denk inderdaad een klein ongelukje of iets.. misschien heeft ze zich era ...
Oh gelukkig ze is nu 2 dagen logeren bij haar oma omdat papa en mama beide late diensten hebben ik hoop als ze terug is dat ze het vergeten is en dat ze naar de auto wil gaan nu maar idd wat je zegt heeft tijd nodig
Helaas heeft niets geholpen en zijn we er overuur dat we de auto toch verkopen heel jammer want is niet gebruikt maar om haar iedere keer die angst te laten herbeleven vinden wij en zij ook niet fijn. Dus met spijt in het hart verkopen we hem