Dag mama’s
Het is Pasen geweest en onze dochter is zot van auto’s tractoren en vrachtwagens. Nu zijn we gaan winkelen en zag ze daar een hele grote auto staan waar ze in kon zitten dus mijn dochter rent er naar toe en gaat er in zitten resultaat ze wilt er niet meer uit wij dus besloten dat ze zo een zou krijgen. Gisteren was het dan zo ver de onthulling van haar auto ging er meteen in zitten muziekje deed ze zelf aan en rijden maar ze was helemaal blij. Nu moest ik de middag gaan werken dus hebben we ze even bij oma gelaten zodat ze nog verder kon spelen maar nu is ze ineens heel erg bang van haar auto ze wil er niet meer in of ze begint te huilen ze wil hem zelfs niet meer zien. Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. Ook loopt ze niet in haar normale doen ze wilde niet meer in huis komen van de morgen wss omdat ze wist dat de auto er stond of zo maar ook komt ze vaak en dan echt vaak knuffelen of op de bank tegen ons aan hangen terwijl mijn dochter iemand is die geen 5 min op de bank kan blijven zitten en nooit knuffels wilt geven. Ze word morgen 22 maanden. Vind het zo sneu voor haar. Iemand tips