30 Reacties

5 jaar geleden
Mijn baby - borstvoeding
(Als je dat intypte vindt je hem wel)
(Als je een meisje hebt wordt icoon Achtergrond roze!) en je kan meer dan 1 baby invullen (mocht je een tweeling hebben )
Heel fijne app. Waarin ik ook de slaap, en de luiers en de vitamine en de gewicht lengte enz in bij hou.
Voor nu tot ik weer ga werken:
Omdat ik niet zo goed weet hoe ik het dan goed genoeg bij kan houden als hij naar de opvang gaat.

5 jaar geleden
Reactie op xMila
Mag ik oprecht vragen waarom jullie dit bijhouden in een app? Ik heb er nog ...
Ik geef bv op verzoek maar door reflux zou mijn zoontje de hele dag willen zuigen (tutje houdt ie niet). Helpt om een beetje te weten hoeveel tijd er tussen is zodat hij ook niet teveel eet en de reflux in de hand werkt 😊

5 jaar geleden
Reactie op xMila
Mag ik oprecht vragen waarom jullie dit bijhouden in een app? Ik heb er nog ...
Je kunt in zo'n app bijhouden of je fles of borstvoeding geeft, hoeveel je geeft, hoelang je kindje drinkt, de luiers en gewricht bijhouden.
Ik ontdekte bijvoorbeeld dat mijn kindje naar zes voedingen per dag ging, om de dag ontlasting heeft, welke borst ik ook alweer als laatste gaf. Dit zijn dingen die niet meteen opvallen over een aantal dagen, maar ik graag weet of even kan terugzoeken.
De voornaamste reden is dat ik vaak vergeet welke borst ik als laatst gaf🙈😂

5 jaar geleden
Reactie op babygirljuni060620
Baby+
Ik houd ze nu niet meer bij (8 weken oud), maar in het begin gebruikte ik ook deze. Heel fijn en compleet!

5 jaar geleden
Baby+ en dan doe ik alleen de voeding. Idd met name om te kijken welke borst en of dat ik een ritme kan ontdekken. Ik geef op verzoek en zo heb ik nog iets van overzicht

5 jaar geleden
Reactie op EefjeDoortje
Ik houd ze nu niet meer bij (8 weken oud), maar in het begin gebruikte ik o ...
Ja inderdaad. Ik vind het erg handig. Vooral qua voeding, ook voor mijn partner. Die kan dan ook zien wat ze op heeft.