14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een draagdoek van artipoppe en vind deze heel fijn. Elke cent waard.
5 jaar geleden
Ik heb hem niet, ik heb de tula, maar heb echt enorm spijt dat ik toen niet even doorgespaard heb voor de artipoppe. Ik zou zeggen, als je het geld nu hebt zeker doen! Een kinderwagen is dubbel zo duur of nog duurder en die gebruik je denk ik minder dan een fijne draagzak!
5 jaar geleden
Reactie op MandyM89
Ik heb de tula half buckle is ook met een kruis mocht je de artipoppe toch ...
Dit is ook nog een goede tip! Zou sowieso voor een kruis op de rug gaan, anders hangt het echt te veel aan je schouders te trekken. Is mijn ervaring.
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb hem gekocht toen ik zwanger was. Er ze staat vanaf geboorte en heb een draagconsulent ingeschakeld want vind mijn dochter er niet lekker inzitten. Wat blijkt; hij is pas geschikt vanaf maat 62! Darcie met meer zakken zo.
Dit heeft er voor gezorgd dat ik de Marsupi Breeze heb gekocht (dunne zak, lekker voor thuis en warme dagen.De Artipoppe is vrij dik). En een Isara Quick half buckle omdat mijn dochtertje hier ook heel fijn in zat (ook niet goedkoop, €180,-). Mijn dochter is nu 14 weken en heb nog de Artipoppe niet gebruikt. De draagconsulent liet het zien met een pop. De beentjes zitten veel te wijd en het hoofdje zit teveel in de zak.
Een draagconsulent kan ik sowieso aanraden. Je ziet teveel hoofdjes verdwijnen in de zaken dat is gevaarlijk. Wel leuk als ik de Artipoppe deze winter eindelijk kan gebruiken. Hij is helemaal zwart; mijn favoriete kleur en is ook leuk voor mijn vriend. Sowieso ben ik blij dat ik meerdere zakken heb voor de afwisseling en voor als er 1 in de was zit.
Qua looks is het de mooiste. Ik kan nu (nog) niet zeggen de beste.
5 jaar geleden
Ik heb een Artipoppe Zeitgeist en ben hem gaan gebruiken toen mijn dochter 5 weken was. Hij zit echt heel fijn en je voelt bijna geen gewicht aan je schouders hangen omdat de heupband zo stevig is en het meeste gewicht draagt. Het is inderdaad even een investering maar voor mij 100% waard!
5 jaar geleden
Wij gebruiken ook de ergobaby. Doordat de banden op je rug gekruist zijn en je een super stevige heupband hebt, is het gewicht mooi verdeeld en kan ik er lang mee lopen zonder last te hebben!
Persoonlijk vond ik het best zonde om een paar honderd euro uit te geven aan een draagzak, deze werkt voor mij net zo fijn! :)
5 jaar geleden
Wij hebben de ergobaby embrace. Het is een hele fijne draagzak die makkelijk om te doen is en ook te stellen. Daarnaast vind ik inderdaad de gekruisde banden heel fijn, maar ook dat deze breed en van een fijne stof zijn ipv een soort rugzak banden, dit maakt het heel comfortabel om ye dragen. Ik kan me alleen voorstellen dat een baby hier eerder uitgegroeid is dan sommige andere draagzakken, maar voor deze prijs koop je nog eens een andere 😅