22 Reacties
5 jaar geleden
Die kan je ook wat schuin zetten en er zit een aparte base bij, maar die zit bij de stoel inbegrepen.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Mimamommy
Achterstevoren. Ik denk dat in de gebruiksaanwijzing staat tot wanneer
Ik dacht zelfs dat dit tot 2,5 jaar aangeraden werd (pin me er niet op vast, maar dacht het gelezen te hebben).
5 jaar geleden
Veiligheid.nl vermeld het volgende :
Ben je verplicht je baby achterwaarts te vervoeren?
Het is belangrijk om je kindje zo lang mogelijk achteruit te vervoeren. Het nekje is bij jonge kinderen kwetsbaarder, omdat ze in verhouding een zwaarder hoofd hebben. Als je ze achteruit vervoert wordt het nekje tijdens een botsing beter beschermd. Hoe lang je je baby achterwaarts moet vervoeren, hangt af van de autostoel die je hebt. Wij adviseren zo lang mogelijk. Bij autostoeltjes die voldoen aan de nieuwe regels ben je verplicht je baby tot 15 maanden achteruit te vervoeren. Bij autostoelen binnen de oude regelgeving (R44) kun je je kind tot 13 kg achteruit vervoeren
5 jaar geleden
Joie I-Spin E 360, top ding! Te gebruiken tot lengte van 105cm (volgens boekje ca 4 jaar oud). Achterstevoren vervoeren tot 76 cm (doorgaans 15 maanden)
5 jaar geleden
Wat 'n gedoe he.. Ik wil gewoon naar de winkel, kijken naar stoelen en 'm overal ff inzetten om te kijken.. En niet op internet kopen en maar kijken of 't wat is.. Pffff
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Lovelychar
Wat 'n gedoe he.. Ik wil gewoon naar de winkel, kijken naar stoelen en 'm o ...
Precies dit 😅
5 jaar geleden
Wij zijn na onze maxi-cosi over gegaan op de Kidsriver Premium Comfort. Omdat hij met 8 maanden al uit z’n maxi-cosi gegroeid was en deze stoel zowel voor en achterwaarts kan. Want voorwaarts vond ik nog niet zo’n veilig idee (totaal eigen gevoel). En dus ook makkelijk inzetten; want hij draait ook naar de deur toe!
Het stoeltje kan tot 12 jaar zeggen ze. Ik weet nog of we hem zo lang zullen gebruiken, maar in ieder geval fijn om te weten dat hij nog even mee gaat haha.
VRIEND
5 jaar geleden
Iemand ervaring met de Autostoel Goliath Pro 0-1-2-3 Isofix Rotation Black/Grey?? Die is nu leuk afgeprijsd zag ik.
5 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Iemand ervaring met de Autostoel Goliath Pro 0-1-2-3 Isofix Rotation Black/ ...
Die is al 1jaar lang 'leuk afgeprijsd' haha. Ik ben al maanden aan het neuzen en rondkijken en die stoel is altijd in de actie/aanbieding etc.