19 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb alles gewassen van maxicosi tot kinderwagen alleen autostoel nog niet maar dat doe ik pas waneer we hem echt gaan gebruiken daarbij hebben we ook nog een badstof hoes voor de maxicosi extra 😉

6 jaar geleden

Ja wij hebben ook alles gewassen waar kindje in ligt of wat ook maar iets met het kindje te maken heeft. Maar moet zeggen dat mijn moeder veel heeft gewassen 🙈

6 jaar geleden

Als het nieuw is zou ik het niet wassen. Je baby ligt er niet met zijn blote lichaam in, dus is het ook niet echt nodig. Ik heb het in ieder geval bij mijn oudste niet gedaan.

6 jaar geleden

Hier wel gewassen.

6 jaar geleden

Heb hem hier wel gewassen, heb een lossehoes dus 😬

6 jaar geleden

Ik heb alles gewassen dat nieuw is omdat ze het aanraden maar of dat ook echt nodig is ... 🤷🏼‍♀️

6 jaar geleden

Op YouTube staan wel filmpjes hoe je de hoes van de maxicosi kunt loshalen en wassen. Vorige week gedaan. Was even een werkje, maar stelt wel gerust nu het schoon is. Heb de maxicosi wel van een kennis, dus was niet nieuw

6 jaar geleden

Ik heb het bij ons eerste kindje niet gewassen, eerlijk gezegd niet eens over nagedacht.... nu voor de tweede wel gedaan omdat er toch wat vlekjes in zaten. Is nu weer als nieuw 😊👍🏼

6 jaar geleden

Ik heb alles gewassen voor de 1e kwam en nu weer voor de 2e. Bij het eerste gebruik zowiezoalles wassen. Ze gebruiken chemicaliën om de stof er langer mooi en fris uit te laten zien. Is met alle kleding zo. Heb het nu weer gedaan omdat het een jaar in de afgesloten dozen heeft gezeten. Vond het wel fris.

6 jaar geleden

Vind het niet nodig om alles te wassen. Zeker wel rompers en hydrofiele doeken, handdoeken, onderlakens etc.. maar echt niet alle kleertjes! Vind t ook gewoon zonde!

6 jaar geleden

Ja gewassen

VRIEND

6 jaar geleden

Dank dames! Ik ga op YouTube zoeken hoe ik de hoes eraf haal en hem wassen😅. Hebben jullie ook alles gestreken? Alle kleertjes, washandjes, hydrofiele doeken er cetera?

6 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Dank dames! Ik ga op YouTube zoeken hoe ik de hoes eraf haal en hem wassen� ...
Heb ik wel gedaan bij alles en kleding van maat 50-56. En knuffels en speetjes op een handwas. door het strijken gaan bacteriën ook dood. Je weet niet hoeveel mensen iets hebben aangeraakt In de winkel en vanuit d fabriek kunnen er chemicaliën in zitten. Het Was een hele klus maar beneden gedaan in de woonkamer tijdens het kijken van een disney film 😅. Over de maxicosi hoes had ik nog niet nagedacht..

6 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Dank dames! Ik ga op YouTube zoeken hoe ik de hoes eraf haal en hem wassen� ...
Ja ook alles gestreken wat gestreken kon worden. Ziet er wat leuker uit in de kast. Zou het wel in delen doen omdat het best veel is. Ondertussen gewoon lekker een filmpje of serie erbij en het is goed te doen!

VRIEND

6 jaar geleden

Heb wel alle kleding etc gewassen en gestreken. Ook knuffeldoekje (grotere knuffels niet). Maar de hoes van de maxi cosi niet. Dat gaat me een beetje te ver.

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op Lisanne04

Heb ik wel gedaan bij alles en kleding van maat 50-56. En knuffels en speet ...
Nou, dan gaan we aan de strijk met gewoon zo goed als alles😅. Gelukkig staat m’n moeder paraat hiervoor haha.

6 jaar geleden

Je kan ook een hoes voor over de maxicosihoes halen ik heb er 1van bad stof dat is vaak ook lekkerder voor het kindje dan die synthetische van maxicosi zelf en die kun je zo vaak wassen als je wilt ipv heel de maxicosi bekleding

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op aishray

Je kan ook een hoes voor over de maxicosihoes halen ik heb er 1van bad stof ...
Ik heb een heel leuke van Cybex (vind ik zelf😊) daarom doe ik er geen hoes omheen.

6 jaar geleden

Ik zou ‘m niet wassen. Je kindje ligt erin als die helemaal aangekleed is dus hij komt niet heel veel “in aanraking” met de stof.