12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb toevallig net cb aan de lijn gehad vanwege het zelfde probleem! Zij raadde mij aan om haar voeding wat in te dikken met jbpm, wat ik best spannend vind.. maar ik weet natuurlijk niet of dat met bv uit fles ook kan/mag want ik geef kv.

5 jaar geleden

Wij hebben ze ook gebruikt, maar geen last van melk terug geven. Stomme vraag, maar houd je het groene 'lepeltje' naar boven? Je zou een andere fles uit kunnen proberen óf een kleinere speen op de avent zetten als dit niet de kleinste is.

5 jaar geleden

Ik geef Johannesbroodpitmeel door de gekolfde melk heen, dat helpt echt wel goed tegen het teruggeven. Ook gebruik ik deze flesjes. Werkt prima! Als je wel johannesbroodpitmeel overweegt, even een grotere speen gebruiken, maat 2 bijvoorbeeld. Anders komt de melk er niet doorheen

5 jaar geleden

Wij gebruiken de Dr Brown’s flesjes en zijn daar erg tevreden over. Zijn ook speciaal ontworpen tegen luchtinname. Het flesje dat jij stuurt ken ik niet dus ook geen ervaring mee😬 Zag de tip hieronder al, maar op het KDV waar ik werk gebruiken sommige kindjes johannesbroodpitmeel en bij de meeste verminderd of verdwijnt het spugen. Mocht je dat overwegen zou ik eerst contact opnemen met het consultatiebureau:) misschien kunnen zij je sowieso wel adviseren

5 jaar geleden

Reactie op Svemke

Wij hebben ze ook gebruikt, maar geen last van melk terug geven. Stomme vra ...
Oh ik heb mijn vraag verkeerd gesteld. Ik gebruik nu de normale avent maar wil de avent anti colic gaan kopen als dit echt een oplossing zou kunnen zijn.

5 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Wij gebruiken de Dr Brown’s flesjes en zijn daar erg tevreden over. Zijn oo ...
Ja ik twijfel tussen de brown en de avent.. mag dat pitmeel ook met bv?

5 jaar geleden

Ik geef Johannesbroodpitmeel door de gekolfde melk heen, dat helpt echt wel ...
Dus dat pitmeel mag gewoon met bv samen? Ik dacht enkel met kv

5 jaar geleden

yess, wij houden van dit flesje haha de kleine was bijna meteen klaar met krampjes. maar met terug geven zie ik geen verschil

5 jaar geleden

Reactie op momofchaos

yess, wij houden van dit flesje haha de kleine was bijna meteen klaar met k ...
Hier geen krampjes maar wel veel terug geven..

5 jaar geleden

Ik heb het geprobeerd maar vond het een waardeloos ding... werkte bij ons niet en de voeding bleef plakken op dat groene lepeltje. Speen bleef ook niet vol.

5 jaar geleden

Wij gebruiken hem ook en zijn super tevreden. Goed de kv schudden of anders met lepeltje op laten lossen en dan pas dat groene lepeltje erin doen blijft er ook geen voeding aan kleven. Geen krampjes en ook niet terug geven.

5 jaar geleden

Teruggeven en spugen is heel normaal bij kleintjes. Onze dochter spuugt ook veel tussen de voedingen door. Zolang ze er geen last van heeft, goed groeit en voldoende plasluiers heeft is het volgens de experts meer een wasprobleem dan een babyprobleem. Het heeft er vaker mee te maken dat het maagklepje nog niet goed werkt (kan wel 7mnd duren) dan lucht inslikken oid. Indikken met johannesbroodpitmeel kan helpen, maar dat werkte bij ons niet. Anders uitzingen of naar de HA als je je zorgen maakt