8 Reacties
3 jaar geleden
Lijkt me heel lastig! Onze man eet gelukkig tot heden toe nog goed. Hier een nichtje die een lastige eter is. Mijn zus is consequent, als ze niet eet maakt ze er geen strijd van maar ze krijgt ook niks anders. dit heeft er toe geleid dat ze nu altijd wel een paar hapjes eet en soms als ze het dan toch lekker vind meer. Maar dit zal voor ieder kindje weer anders werken.
Hoop dat ze snel weer lekker gaat eten.
3 jaar geleden
Ik maak geen strijd ervan....ze eet overdag voldoende.....brood ,boter, beleg, melk fruit. Dus als ze savonds drama maakt om eten prima.... maar ze krijgt niks anders☺️ het is nu gelukkig zelden dat ze drama maakt....maar ze heeft het wel geprobeerd. Dus denk toch door mijn consequentie dat het gelukt is....maar we zijn ook een gezin van 6 dus ik kan ook niet voor ieder iets anders gaan klaarmaken hè😇. Dus denk dat je gewoon bordje weg moet halen en denken niet eten prima....dit is bij alle 4 zo gelukt....ze krijgen vitamine dus als je zorgt dat er overdag genoeg ingaat zou ik mezelf echt niet druk maken....mocht het overdag met de rest ook een ramp zijn dan zou ik CB advies vragen 💁
3 jaar geleden
Reactie op Corina-mike
Ik maak geen strijd ervan....ze eet overdag voldoende.....brood ,boter, bel ...
Nee overdag eet ze genoeg smorgens 1 snee en dan wat fruit en rond half 10 a 10 u 2 stukken fruit smidags rond 13 half 1 a 13 2 snee brood en dan tussendoor 1 cracker en dan normaal avond eten en zegt dan ook heeeeeel enthousiast eten maar dan wil ze dus geen avond eten alleen droog brood of crackers of fruit en voor ze in bed gaan drinkt ze kon wat groeimelk niet gek veel
3 jaar geleden
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien...maar waarom nog groeimelk? Misschien (want ze zijn echt heeeeeel slim) denkt ze ik krijg dadelijk nog flesje? Ze denkt natuurlijk niet letterlijk wat wij denken maar het zit wel in haar systeem.....gooi die er is ff af en maak er gewoon diksap of gewone melk van? Dan heeft ze honger als ze naar bed gaat misschien eet ze dan avond eten💁.
3 jaar geleden
Snap je wat ik bedoel....je doet het verder hartstikke goed....maar ze is nog klein...opvoeden is al begonnen hè meid .....ze zijn slimmer dan wij allemaal bij elkaar☺️. Jij bent de baas. En geef haar aub niks anders.....lieverd jouw meisje ziet er kei goed uit..(heel knap meisje trouwens 😍). Maar groeimelk is echt niet meer nodig he☺️. Ze hoort in principe nu gewoon hetzelfde te eten als volwassenen alleen kleinere porties.....niet twijfelen want denk dat je te lief bent voor je lieverd☺️