32 Reacties
6 jaar geleden
Hier 38+3 en vandaag een strippoging laten doen! Had wat last van steken onderin dus m’n vk wilde even controleren en toen had ik 1cm ontsluiting (vorige week) vandaag een strippoging dus gehad nog steeds 1 cm en m’n baarmoeder mond is nog wel lang, maar wie weet gaat het nog wat doen.. tot nu toe alleen een beetje bloedverlies gepaard met slijm 😣
6 jaar geleden
Reactie op Mira23
Dat kan de verloskundige voelen. Miss kan ze het wat losser maken door het ...
Wou ze nu niet doen pas bij 40 wekem
6 jaar geleden
Reactie op Szannn
Ik zou het de verloskundige vragen. Die weet het zeker :)
Vk wou niks doem alleen pas bij 40 wekem
6 jaar geleden
Om er zelf achter te komen weet ik niet, maar je zou bij je volgende afspraak kunnen vragen of ze willen voelen.
Maar ik geloof niet dat een verweekte bmm al kan betekenen dat je bijna gaat bevallen, sommige lopen er weken mee. 🤷🏼♀️
Snap je ongeduldheid wel hoor. Zit nu zelf op 39w en ben ook van alles proberen 😂🙈
6 jaar geleden
Rustig afwachten... Je lichaam is er vanzelf aan toe. Sex kan je lichaam net dat tikje geven wat het nodig heeft.
Maar alles wat je nu doet kan ook alleen maar zorgen voor slapeloze nachten door oefenweeen
6 jaar geleden
Ik heb eens van een arts gehoord dat kolven de bevalling op kan wekken. Zelf nog niet geprobeerd.
6 jaar geleden
Mijn gynaecoloog heeft gisteren op 36+2 weken gevoeld maar wat deed dat pijn zeg! Had al 1 cm ontsluiting maar mijn bmm is nog niet verstreken. 😊
6 jaar geleden
Reactie op Antonella
Ik ben vandaag 38w en ging met de hoop dat bij deze derde zwangerschap miss ...
Hij was wel al ingedaald en zat vast in me bekken
6 jaar geleden
Ik heb weeen als ik annanas eet... ben nu 35 weken dus ik eet even geen annanas meer 🙈 bij 37 weken ga ik wel annanas eten
6 jaar geleden
Reactie op cynthiatjhe
Ik heb weeen als ik annanas eet... ben nu 35 weken dus ik eet even geen ann ...
Kan je ook weeen hebben als je bbm ni rijp is
6 jaar geleden
Reactie op Jillylicious_
Mijn gynaecoloog heeft gisteren op 36+2 weken gevoeld maar wat deed dat pij ...
Had je daar na gevraagd
6 jaar geleden
Reactie op Celine2000
Kan je ook weeen hebben als je bbm ni rijp is
Denk het wel! Oefenweeen
6 jaar geleden
Ik heb al 2 weken constante voorweeën..... en ik moet zeggen ik ben het beu ben morgen 38 weken en hij mag wel komen🙈 probeer ook van alles om het op te wekken maar heeft natuurlijk helemaal geen zin als me lichaam nog niet klaar is...... Volgende week pas weer naar de verloskundige echt balen anders had ik wel gevraagt of ze even wilde kijken🙄 ben mezelf ook helemaal gek aan het maken, elke keer als ik kramp heb denk ik jaa het begint! en dan is het niet zo😂
6 jaar geleden
Ik heb al 2 weken constante voorweeën..... en ik moet zeggen ik ben het beu ...
Haha ja ik ook volgende week dinsdag pas na vk weer 😴