11 Reacties
5 jaar geleden
Ja handige tips ook hier welkom, heb tegels en wat gras. Ben bang dat hij z'n hoofd stoot of het gras gaat eten haha
5 jaar geleden
Hier ook dikke kleed + boxkleed op de grond ( ook tegels) en dit gaat prima.. Al kruipt ze liever van het kleed af overal heen🤦♀️ ik heb ook een softshell pak van ielm. Deze is wind en waterdicht. Speciaal voor kindjes die buiten spelen en kruipen ect, scheeld een boel vieze en kapotte kleertjes
5 jaar geleden
Wij zijn gisteren ook bijna de hele dag buiten geweest. Ik heb twee kleden en wat speelgoed op het kleed gelegd, hier was hij binnen no time vanaf. Grassprietjes, blaadjes en steentjes voelen is véél leuker! 😂 Dus ik heb hem maar zijn gang laten gaan. Af en toe verdween er iets in zijn mondje, maar geen enge dingen. Ik hobbel er wat achteraan terwijl ik ondertussen van het lekkere weer geniet. ♥️
5 jaar geleden
Reactie op Sharon Denise
Hier ook dikke kleed + boxkleed op de grond ( ook tegels) en dit gaat prima ...
Dit pak heb ik eind vorige week ook besteld. Ik ben heel benieuwd of dat wat is! 🙂👌🏼
5 jaar geleden
Ik heb van die foam puzzelstukken en kunstgras. Meneer wil het liefste over de tegels kruipen... dus maar lekker laten kruipen
5 jaar geleden
Wij hebben een foam mat/picknick kleed maar bleef onze oudste ook niet op liggen. Zit nu te denken om een zwembadje neer te zetten met een iets hogere rand en daar een kleed in met speelgoed ofzo🙈 of een helft van een schelpenzandbak bedekken met zacht materiaal. Je hebt ook speciale buitenboxen en wij gebruiken hiervoor ook het campingbedje