36 Reacties

4 jaar geleden

Mijn kapster zei vorige week dat ik nog niet na hoefde te denken over een modelletje. Dit hoefde ik pas te doen als hij langere tijd stil kan zitten. Tot die tijd is het een kwestie van lekker kort houden. 🙂

4 jaar geleden

Mijn kapster zei vorige week dat ik nog niet na hoefde te denken over een m ...
Dus wel kort houden.. dan ga ik binnenkort even naar de kapper 😅

4 jaar geleden

Reactie op MommyD

Dus wel kort houden.. dan ga ik binnenkort even naar de kapper 😅
Ja omdat ons zoontje nooit stil zit. Dus dan kun je van alles willen maar dan is het beter om alleen te doen wat er ‘moet’ gebeuren. Dus dat doen we dan maar! 🙂

4 jaar geleden

Ik ben kapster, ik zou niet voor heel kort gaan omdat het vaak nog vrij dun is en het dan een beetje kaal lijkt... Ik zou wel altijd de nekhaartjes knippen en oren vrij knippen dan kijkt het toch netjes

4 jaar geleden

Reactie op Ukkiejuni2020

Ik ben kapster, ik zou niet voor heel kort gaan omdat het vaak nog vrij dun ...
Hier doen we wel gewoon lekker kort, maar meneertje heeft heel dik haar. Na 4 weekjes heeft hij het alweer flink over zn oren hangen 😅. Bovenop doe ik niet zo kort als de zijkantjes.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft van naturen een lange hanenkam. Niks meer aan doen, ik ben er zelf super blij mee dat het zo’n lekker gek kapsel is 😍

4 jaar geleden

Mijn zoontje heefthet zelfde model als zijn vader zijkant kort bovenkant want langer. Elke maand word hij wel 1 keer geknipt. Voordeel van moeder als kapster.

4 jaar geleden

Dit is mijn zoon zijn kapseltje. Al 2 keer geknipt door m’n schoonzus die ooit kapster was. Dit model is geknipt door een barbier. Dat was de derde keer. Het groeit echt enorm hard.

VRIEND

4 jaar geleden

Paar keer de zijkanten geschoren, opzetkam 1 geloof ik en bovenop wat geknipt💇🏻‍♂️ mn moeder is kapster dus die kon het niet laten🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sanneni

Dit is mijn zoon zijn kapseltje. Al 2 keer geknipt door m’n schoonzus die o ...
Ja dit model heeft mijn zoontje ook, maar dan de zijkanten langer.. dus toch maar even naar de kapper

4 jaar geleden

Joh dat jullie al moeten knippen 😯 vraag me af of bij Raf het ooit nog gaat groeien 😜

4 jaar geleden

Reactie op schmerena

Mijn zoontje heeft van naturen een lange hanenkam. Niks meer aan doen, ik b ...
Dit is hem, net op de speeltuin gefotografeerd. Vind het veel te grappig dan dat ik het zou willen knippen 😍

4 jaar geleden

Wat hebben sommige mannetjes als een hoop haartjes! Andere vraag (soort van on topic); welk haar product gebruiken jullie bij de kapsels die wat omhoog staan?

4 jaar geleden

Reactie op Michellevz

Joh dat jullie al moeten knippen 😯 vraag me af of bij Raf het ooit nog gaa ...
Natuuuuuuurlijk! Komt vanzelf goed. Hier mega lang een kale plek gehad 😉

4 jaar geleden

Reactie op Maximetbos

Wat hebben sommige mannetjes als een hoop haartjes! Andere vraag (soort v ...
Ik gebruik de wax van mijn man. Blauwe reuzel. Is gewoon met water weer uit te wassen. En het ruikt overheerlijk. Krijgen er altijd opmerkingen over 😍

4 jaar geleden

Reactie op Maximetbos

Wat hebben sommige mannetjes als een hoop haartjes! Andere vraag (soort v ...
Ik doe niks in het haar. Het staat gewoon omhoog 🙈 ik heb weleens geprobeerd om het plat te krijgen maar platter dan schuin wordt het niet 😅

4 jaar geleden

Reactie op Michellevz

Joh dat jullie al moeten knippen 😯 vraag me af of bij Raf het ooit nog gaa ...
🤣hij heeft nog meer haar dan mijn zoontje.

4 jaar geleden

Reactie op MommyD

Natuuuuuuurlijk! Komt vanzelf goed. Hier mega lang een kale plek gehad 😉
Oh ja die heeft Raf ook nog. Al wordt het wel wat minder 😄

4 jaar geleden

Hier laatst voor de grap maar een staartje in gedaan. Ik vond het wel schattig, maar mn vriend vond em nu toch te veel op een meisje lijken 😛

4 jaar geleden

Reactie op MichNP

Hier laatst voor de grap maar een staartje in gedaan. Ik vond het wel schat ...
Geweldig, een man bun. Hartstikke hip, man 😍