Ik zag al een topic voorbij komen met haren knippen, maar ik ben beetje inspiratieloos qua haar voor mijn zoontje. Hij heeft nu ee hanenkam en de rest laat ik groeien, maar omdat ik heb het idee dat het nog wat dikker moet worden. Dus wie helpt me aan een leuk kapsel voor baby jongetjes
Mijn kapster zei vorige week dat ik nog niet na hoefde te denken over een modelletje. Dit hoefde ik pas te doen als hij langere tijd stil kan zitten. Tot die tijd is het een kwestie van lekker kort houden. 🙂
Dus wel kort houden.. dan ga ik binnenkort even naar de kapper 😅
Ja omdat ons zoontje nooit stil zit. Dus dan kun je van alles willen maar dan is het beter om alleen te doen wat er ‘moet’ gebeuren. Dus dat doen we dan maar! 🙂
Ik ben kapster, ik zou niet voor heel kort gaan omdat het vaak nog vrij dun is en het dan een beetje kaal lijkt... Ik zou wel altijd de nekhaartjes knippen en oren vrij knippen dan kijkt het toch netjes
Ik ben kapster, ik zou niet voor heel kort gaan omdat het vaak nog vrij dun ...
Hier doen we wel gewoon lekker kort, maar meneertje heeft heel dik haar. Na 4 weekjes heeft hij het alweer flink over zn oren hangen 😅. Bovenop doe ik niet zo kort als de zijkantjes.
Mijn zoontje heefthet zelfde model als zijn vader zijkant kort bovenkant want langer. Elke maand word hij wel 1 keer geknipt. Voordeel van moeder als kapster.
Dit is mijn zoon zijn kapseltje. Al 2 keer geknipt door m’n schoonzus die ooit kapster was. Dit model is geknipt door een barbier. Dat was de derde keer. Het groeit echt enorm hard.
Wat hebben sommige mannetjes als een hoop haartjes!
Andere vraag (soort van on topic); welk haar product gebruiken jullie bij de kapsels die wat omhoog staan?